هنگ کنگ سراسر در خطر Sleeping Dogs سگای خوابالو

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
9:22
یک شنبه 22 مرداد 1391

 “زمان خودش همه چیز را درست میکند”
کم بازیبازی را که در سبک دنیای باز بازی کرده باشد میتوان یافت که عنوان جنایت واقعی (TRUE CRIME) را تجربه نکرده باشد اگر کسی هست دستش را بالا بگیرد. سال ۲۰۰۳ شرکتی با نام LuxoFlux ساخت بازی با نام جنایت واقعی را برعهده داشت و اکتیویژن هم ناشر بازی بود که پس از انتشار بازی رضایت مخاطبین بهترین مزد را برای این دو کمپانی به ارمغان آورد. طبق معمول همیشه با موفقیت نسخه اول بازی سازندگان برآن شدند تا نسخه دیگری از بازی را در سال ۲۰۰۵ منتشر کنند تا هم مخاطبین را حفظ کنند هم مخاطبین جدیدی بدست آورند هم پولی بر جیب زنند ولی ای غافل که همچین اتفاقی نیافتاد و بازی با نام جنایت واقعی : شهر نیویورک, دارای ضعفهای بی شماری بود و نتوانست مانند نسخه اول خوش بدرخشد. دوستان این بازی فراز و نشیب های فراوانی را تحمل کرده است حتما آن را بعدا تهیه کنید.(این جمله تبلیغی بود برای فروش بیشتر بازی, بدلیل اینکه از کمپانی پول گرفته ام ) بله ادامه ماجرا بدین شکل شد که ۴ سال بعد اکتی دست به ساخت نسخه سوم با نام هنگ کنگ زد که شرکت سازنده بازی چندی بعد به دلایل بسیار مشکوکی از هم پاشید. اکتی کار ساخت بازی را به شرکت یونایتد فرانت واگذار کرد اما باز هم چند وقتی خبری از این بازی به گوش نمیرسید که اکتی در سال ۲۰۱۱ خبر کنسل شدن پروژه را در بوق و کرنا کرد. اسکوئراینیکس هم دست به کار شد و امتیاز بازی را خرید و شروع به ساخت و تکمیل کردن بازی زد و نام بازی را هم سگ های خفته نهاد. این بود زندگینامه این بازی که به اینجا رسید که چند وقت دیگر مهمان منزل هایتان خواهد بود. برویم برای انداختن نیم نگاهی به عنوانی جالب که البته خالی از لطف هم نیست. پس طبق معمول همیشه با دنیروی دنیای بازیها همراه شوید تا چیزهای خوبی را برایتان در مورد بازی بازگو کند,برویم برای اوین نگاه یا نه راستش رو بگید؟

((کسانی که تلفیقی از بازی های مافیا, جاست کاوز, پانیشر, جی تی ای و فیلم مشت خاردار را علاقه مند هستند که ببینند و تجربه کنند خودشان و پلتفرمشان را آماده تجربه سگ های خفته بکنند))







“دورگه,جاسوس پلیس,رزمی کار,شجاع”
داستان بازی داستان انتقام جویی و جاسوس بازی است. یک مرد دورگه آمریکایی_آسیایی که افسر پلیس هست و البته در کارش بسیار ماهر برای گرفتن انتقام از افراد گروه Triad که…..وی را کشته اند رهسپار هنگ کنگ میشود.(جای خالی را با گزینه مناسب پرکنید,۱_مادرش ۲_خواهرش۳_فرزندش۴_همسرش). وی در هنگ کنگ وارد اداره پلیس شده و کارش را به عنوان یک پلیس مخفی آغاز میکند تا فراموش نکردم عرض کنم که نام این پلیس وظیفه شناس Wei Shen هست. هدف وی عزیز ما چیزی جز نفوذ در گروه Sun On Yee نیست که با انجام دادن ماموریت های افراد ارشد گروه گام به گام رتبه بگیرد و به رئیس گروه نزدیک شود و باقی ماجرا. لازم به ذکر هست که بایستی مو به مو گزارش های عملکرد خودش را در گروه SOY برای پلیس بازگو کند. بازی از جایی آغاز خواهد شد که شما در حبس به سر میبرید و یک جورایی سینه سوخته هستید,بعد با یکی از افراد گروه SOY در زندان ملاقات میکنید و پس از چند ساعت مراوده با وی رابطه صمیمی و گرمی با وی پیدا میکنید. چند وقت بعد جکی حکم آزادی را گرفته و با وی تماس میگیرد این دو همدیگر را ملاقات میکنند. این ملاقات بهانه ای برای نشان دادن وی به رئیس جکی میشود به همین راحتی و به همین خوش مزه گی. وی با رئیس جکی که یکی از ریش سفیدان گروه soy هم هست ملاقات میکند. از قضا رئیس از وی خوشش میاید و کاری را به وی محول میکند. او بایستی مینگ را که از وینستون(رئیس جکی) دزدی کرده است از بین ببرد. این دقیقا همان چیزی هست که وی و همکاران محترم و زحمت کشش به دنبال آن هستند. داستان را ساده نه انگارید زیرا که شما ماموریت های افراد دیگر را نیز باید انجام دهید و البته شما با شخصیتهای دیگری هم آشنا خواهید شد در ادامه با چند تن از کله گنده های گروه آشنایتان خواهم کرد صبر داشته باشید.


“بچه های گروه خلافکار SOY و افراد پلیس زحمت کش”
Johnne lee : از دوستان وفادار وی که نه پلیس هست نه عضو گروه خلافکار او در انجام عملیات جاسوسی از بین بردن گروهک ها به وی کمک میکند یک جورایی رفیق شفیق. نام او را در زیر این عنوان آوردم زیرا نام نبردن از این رفیق بدردبخور واقعا دور از مردانگی بود.
Jackie mah : جکی یک جورایی زورگیر,گانگستر,دزد و قاچاقچی هست که با وینستون کار میکند و از اولین کسانی هست که با وی ارتباط برقرار میکند.
خانم chu : این مادر محترم در یک رستوران که مرکز گروه هم هست کار میکند و همیشه این نگرانی را به خود راه میدهد که مبادا نقشه های پسرش برملا گردد و وی را به زندان ببرند ولی به فرزند خود اطمینان کامل دارد.
عموپو : از افراد اصلی گروه که با گروهک های مختلفی ارتباط دارد و ماموریت های زیادی را هم به وی واگذار میکند.
وینستون چو : از افراد اصلی گروه که ماموریت های جالبی را برای شما مهیا میکند و با انجام آنها شما خودتان را پیش وی عزیز میکنید,وینی علاقه شدیدی به خرید و فروش مواد دارد که از شما نیز به عنوان واسطه برای این کار استفاده خواهد کرد.
Siu wah : یک مامور زحمت کش اطلاعاتی که وظیفه دارد اطلاعات ویژه ای را از هرشخصی به وی برساند.
Pendrew : یکی از خدمت گذارترین افراد پلیس که چیزی بالغ بر ۲۸ سال هست که به مردم کشورش خدمت میکند او کمک زیادی را به وی برای رسیدن به هدفش میکند.


“تا بحال چهار کار را موازی هم انجام داده اید؟ تصوری از آن را چطور, داشته اید؟”
در این نسخه فعالیت شما در گیم پلی بازی به ۴ قسمت تقسیم خواهد شد, قسمتی انجام ماموریت های پلیس خواهد بود, قسمت دیگر انجام ماموریت های گروه خلافکار, قسمتی حمله به گروهک ها و قسمت دیگر هم مسابقات خیابانی و آبی. در این بازی هر کاری بخواهید میتوانید بکنید, پول بدست آورید,شهرت پیدا کنید, تفریح کنید, شر شوید و مبارزات خیابانی به راه بیاندازید,رانندگی کنید و سرگرمی های مختلف داشته باشید و… فعالیت برای گروه که مشخص هست پخش مواد مخدر, دزدی, مبارزه و آدم کشی و… برای اداره پلیس هم شناسایی, جاسوسی و لو دادن مقر دشمن و… در بازی ماموریت های مختلفی از شهروندان هم به شما محول خواهد شد. امتیازاتی که از بازی بدست میاورید به سه طریق به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. ۱_face xp 2_triad xp 3_police xp شماره یک برای انجام ماموریت های گروهک ها میباشد که چقدر اعتماد آنها را جذب کرده اید. شماره دوم برای جلب اعتماد گروه خلافکار هست و شماره سوم هم که مشخص هست چقدر برادران زحمت کش پلیس را راضی نگه داشته اید و پسر خوبی بوده اید. بازی بسیار خشن خواهد بود به طوریکه شاید خود من هم این بازی را تجربه نکنم. در بازی تم اکشن با مبارزات جالب آمیخته شده اند. میتوانید دشمنان را به سیمهای برق هدایت کنید, آنها را به درون کر کره مغازه ها بفرستید و تا میخورند بزنیدشان و بعد کرکره را پایین بیاورید. با پنکه ها کمی شمای کلی صورت دشمنان را تغییر بدهید. آنها را از بلندیها به پایین پرتاب کنید و شاهد ترکیدن کله آنها باشید برای تمام این کارهای جذاب کافیست با زدن دکمه ای آنها را بگیرید و به سمت های لایت قرمز رنگ روانه کنید. بخش رانندگی در بازی هم جالب توجه هست میتوانید در شهر بچرخید ماموریت انجام دهید رقابت کنید و همین داستان رو هم برای قایقها در بندر پیاده کنید. جابه جایی از این اتومبیل به اتومبیل دیگر هم فراهم شده است. اتومبیلها و دیگر وسایل نقلیه لایسنس شده خواهند بود. امکان خرید و فروش در بازی وجود خواهد داشت از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را میتوانید با پول تهیه کنید.لباس,اسلحه,اتومبیل و…



“هنگ کنگ هم بد جایی نیست ها”
سازندگان قول وجود مکانهای بسیار بزرگ با جزئیات کافی را داده اند و قول این مطلب که بیشتر نقشه هنگ کنگ را در بازی جای دهند. بیشتر مراحل بازی در مکانهای شلوغ خواهد بود با جزئیات بدیع,همچنین آسمان خراش ها و بندرها و محیطهای داخلی منازل هم مکانهایی برای گیم پلی بازی خواهند بود. افکت انفجارها در بازی خوب طراحی شده اند همچنین طراحی زیبای اتومبیلها و سطح شهر و ساختمانهای بسیار بلند. جزئیات بازی هم در سطح قابل قبولی هست. صحنه های تعقیب و گریز با موتور و اتومبیل و قایق به زیبایی طراحی شده اند نورپردازی بازی در سطح خوبی قرار دارد و طراحی زیبای انوار خورشید که از لابلای ساختمانها بر کف آسفالت میخورد و به کلاه کاسکت شما نیز برخورد میکند جلوه زیبایی دارد. طراحی شهر هنگ کنگ به زیبایی صورت گرفته است به شکلی که بنده چندیدن بار هوس رفتن به این شهر به سرم زده است. طراحی کاراکترها بد از آب در نیامده است ولی عالی نیست, در بخش صداگذاری و موسیقی بازی اطلاعات چندانی در دسترس نیست ولی آنچه که از دموها میتوان شنید صداگذاری شخصیتها خوب کار شده و البته صداگذاری اسلحه ها میشود گفت بی نقص هست و موسیقی بازی کاملا با تم اکشن بازی همخوانی دارد و حس هیجان را کاملا به شما منتقل خواهد کرد ولی با تمام این تفاصیل بایستی منتظر انتشار اخبار بیشتری بود. در مورد درگیریهای بازی باید بگم بی نهایت خشن خواهند بود تاکید بیشتری میکنم تا بعدها نگویید نگفته است. کله دشمن را روی گاز قرار دادن یا پرتاب آنها بر روی چنگک یا شکستن دست و پا و یا سلاخی کردن با ساتور چیزهایی نیست که بشود ساده از آنها گذشت زمان بازی خواهرزاده یا برادرزاده یا حتی خواهر و برادران کوچک تر از خودتان را از محل انجام بازی دور کنید این یک هشدار جدیست.


“دیش دیش, بنگ بنگ”
دوستان عزیزم این دو نوع صدا را که در عنوان هست به کرات در بازی خواهید شنید ضربات دست و پا به صورت و بدن دشمن و نواخت تیر اسلحه ها. جمله زیبایی در متن دیالوگ های بازی از شخصیت بازی شنیدم که برام خیلی جالب بود و ناخودآگاه منو جذب خودش کرد, مافوق به وی گفت: ما پلیس هستیم وظایفی داریم, وی گفت: تو پلیسی من تحت پوشش پلیسم(زیر نظر پلیسم). در مجموع اکشن بازی به نظر ناب میرسد همچنین طراحی خوب محیط های شلوغ و مملو از آسمان خراش و تابلوهای رنگی و نورپردازی خوب و نیز شیوه کشتن دشمنان توسط وی که مانند بازی پانیشر هم هست و نیز چاشنی بازی مافیا و جاست کاوز و همچنین مسابقات رانندگی با اتومبیل و قایق, همه و همه ما را ترغیب به انجام بازی و تحمل صبری میکنند که مثل همیشه از آن منتفر هستم. دموهای زیادی از بازی منتشر شده اند که دیدنشان را به شما برای آشنایی بیشتر به بازی پیشنهاد میکنم. داستان بازی به کجا خواهد رسید یک پلیس وظیفه شناس یا یک … وفادار یا حتی یک خلافکار به نام؟حدس شما از بازی چیست؟ راستی جای خالی را که در متن وجود دارد حتما با نوشتن گزینه مورد نظر پرکنید در انتها بنده آن را پرخواهم کرد. تشکر و قدردانی بابت همراهی کردن شما عزیزان فرهیخته تا پایان متن.

------------------------------------------------------------

شاید شما هم عنوان اکشن و سریع اکتیویژن که True Crime:Hong Kong نام داشت رو تجربه کرده باشید.اما این بازی کنسل شد و خیلی ها از ترو کرایم نا امید شدند.اما پس از مدتی شرکت Square Enix حق امتیاز بازی را خرید و نام بازی را به Sleeping Dogs تغییر داد و دوباره طرفداران قدیمی بازی به نسخه ی جدید ترو کرایم یعنی اسلیپینگ داگز امیدوار شدند.Sleeping Dogs

از معدود بازی هایی است که تقریبا تمام سبک ها درش دیده میشه و یک عنوان کامل برای گیمر حرفه ای و همه سبک پسند است.این بازی تلفیقی از سبک های اکشن،رزمی،ریسینگ وOpen World است.شخصیت اصلی بازی یک پلیس مخفی آسیایی-آمریکایی به نام وی شن(Wei Shen) است که به گروه های خلافکاری در هنگ کنگ وارد می شود.وی شن بدترین شکنجه ها را تحمل می کند.در یکی از دموهای منتشر شده از این بازی شاهد سوراخ شدن پای او توسط دریل بودیم که یکی از شکنجه گرها در تلاش بود از شن حرف بکشد اما او در مقابل این شکنجه ها به حرف نمی آید.

بازی دارای قابلیت های فراوانی است که به این موضوع هم اشاره می کنیم.گیم پلی Sleeping Dogs بسیار سریع است.شما می توانید با انواع وسایل نقلیه از جمله موتور و اتومبیل به تعقیب گریز بپردازید که این قسمت جزو بخش ریسینگ بازی هست.شما احساس می کنید Need For Speed بازی می کنید.البته تعجب نکنید که سازنده های بخش اتومبیل رانی بازی Sleeping Dogs همان سازندگان بازی ریسینگ پرطرفدار جنون سرعت(Need For Speed)هستند.در تعقیب و گریزها شما می توانید کارهای دیوانه کننده ای انجام دهید که فقط از عهده ی یک رزمی کار مانند وی شن بر می آید.وقتی فاصله ی شما با تبه کاران زیاد است نگران نباشید چون الان راه های خیلی ساده ای رو به شما پیشنهاد می کنیم.





اگر فاصله ی شما دور باشید و کنار راننده نشسته باشید می توانید سر خود را از ماشین بیرون بیاورید و مثل فیلم های سینمایی دیوانه وار به طرف هدف خود شلیک کنید.

مثلا اگر ماشین دشمن به شما خیلی نزدیک باشید وی شن بر روی سقف اتومبیل دشمن می پرد و در این لحظه می تواند ماشین را به گونه های مختلفی سرنگون کند حتی می تواند راننده را از ماشین بیرون بکشد و در جا کارش را تمام کند.

در بعضی مواقع هم می توانید با اتومبیل خود یک تنه ی محکم به ماشین دشمن بزنید و اتومبیل را داخل رودخانه پرتاب کنید.

در بیشتر مواقع یک همراه شما را یاری می کند و این کمک زیادی در پیش برد بازی دارد.مثلا اگر شما تصمیم گرفتید با موتور سیکلت یا اتومبیل و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر دشمنان را تعقیب کنید دوستتان رانندگی می کند و شما به راحتی می توانید تیراندازی کنید.

این بازی از لحاظ قابلیت هد شات و آهستگی صحنه شباهت زیادی به بازی مکس پین دارد.تنها با زدن یک دکمه می توانید صحنه را آهسته و چند نفر رو همزمان هد شات کنید.ایم کار را حتی می شود روی موتور و یا ماشین انجام داد.

گاهی پیش میاید که کنترل وسیله ی نقلیه از دست شما خارج شده است.در این مواقع به سرعت وسیله ی نقلیه را رها کنید و خود را به سمت دیگه پرت کنید تا وسیله و دشمنان با هم نابود شوند.




جزییات بازی بسیار خوب کار شده است.اگر شما در حال دویدن باشید ترس و اضطراب را می توانید خیلی واضح و گویا در چهره ی مردم شاهد باشید.شما بدون وسایل نقلیه هم می توانید دزدان را تعقیب کنید در این صورت مشکلات زیادی برای مردم پیش خواهد آهد مثل اگر به یک فردی که کلاه بر روی سر دارد بخورید کلاه او و خود آن طرف به زمین برخورد می کنند یا اگر به کوچکترین اشیایی برخورد کنید به این سمت و آن سمت پرت می شوند.

حرف کشیدن از دزدان توسط پلیس مخفی،کار چندان سختی نیست و پلیس وی شن هم به راحتی قادر به اعتراف گیری از آدم های شرور است.اگر جرعت کردند و به حرف نیامدند می توانید انقدر مشت و لگد بزنید تا اعتراف کند و در غیر اینصورت او را به روش های مختلفی بکشید که به چند تا از این روش ها اشاره می کنیم.

یک از این روش ها پرتاب او در دستگاه خطرناک است که با انجام این کار ممکن است دشمن سر خود را از دست بدهد و روش دیگر انداختن دشمنان از ارتفاع است که در این صورت ممکن است به یک خمیر نانوایی تبدیل شود.

عنوان Sleeping Dogs پیشرفت های چشم گیری را داشته است و به نظر می رسد شرکت بازی سازی Square Enix با تغییر و تحولات فراوان True Crime قوی تری را راهی بازار می کند.

Sleeping Dogs در تاریخ سه شنبه/24 مرداد/ 1391 برای سه پلتفرم PC/XBOX 360/Play Station 3 عرضه خواهد شد.

..


تعداد بازدید از این مطلب: 1447
بازدید : 1447

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود