بررسی آخرین تصاویر gta:v

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
23:31
شنبه 11 شهريور 1391

 

طبق سنت همیشگی Rockstar Games ما اینبار هم اطلاعات کمی در مورد بازی Grand Theft Auto V داریم . ولی این هیچ معنی نمیده که ما نتونیم خودمون حدس بزنیم که چی در انتظارمون هست .



سرقت وسایل نقلیه ؟
مردم نباید روی این کامیون برند و یا بهتره بگم حداقل نه زمانی که این وسیله در حال حرکته . ولی تصویر فوق چند تا مطلب رو میتونه به ما بفهمونه . یکی اینکه شاید ما بتونیم ماشین ها رو زمانی دارند حرکت میکنند هم بدزدیم و دیگری اینکه شاید بتونیم ماشین هایی رو که توسط وسایل نقلیه بزرگ تر مثل کامیون حمل میشند رو روشن کنیم و از کامیون در حال حرکت بیایم بیرون .
البته یادمون نره که امکان داره در این عکس ما داریم کامیون رو میرونیم و یه سری افراد سعی دارند به ما حمله کنند ! خب این هم یه نظره دیگه . . .



شیرجه از فراز اسمان ؟
این قابلیت که Skydiving نام داره از Grand Theft Auto: San Andreas با ما بوده تا Grand Theft Auto IV’s the Ballad of Gay Tony و با اینکه تکراریه ولی باز هم این چیزی از هیجانش کم نمیکنه .
به شخصه امیدوارم یک مینی گیم هم دار بازی باشه که بتونیم خودمون رو از درخت پرت کنیم پایین !



تنیس و ساخت و ساز ؟
Grand Theft Auto میشه با مینی گیم هایی که در بازی قرار میده ما رو در بازی فعال تر میکنه .Grand Theft Auto V هم احتمالا تنیس خواهد داشت . اگه یادتون باشه سال 2006 همین شرکت یه بازی تنیس روی میز ساخته بود و همین موضوع این قابلیت رو توی این نسخه از سرقت بزرگ ماشین میتونه تایید کنه .
توی عکس فوق یه خونه قشنگ هم میبینیم . البته شاید حتی خونه نباشه و یک کلوپ باشه که بشه توش عضو شد و ماموریت اون ها رو انجام داد . یه سری بوته درب داغون هم میبینیم که شاید میخواد نشون بده که بوته ها هم تخریب پذیرند و یا اینکه یه مینی گیم دیگری باشه که باید بوته ها رو بکنیم و یا باز سازی کنیم و یا حتی از بین ببریمشون !



حتی خطرناک تر از ارتش ؟

در بازی های Grand Theft Auto وقتی شما ششمین ستاره رو دریافت میکنید ارتش هم میوفته دنبال جونتون . با توجه به تجربیات خودم فکر کنم اینبار یه ستاره هفتم هم تو بازی اضافه شده باشه که خدا میدونه چه بلایی قراره به سرمون بیاره . البته برای این حرفم دلیل هم دارم . مثلا شما اون مردی که در سمت راست تصویر یه جلیقه ای به تن کرده و از شما فرار نمیکنه بلکه داره میاد دنبال شما و واقعا خطرناکه !



موتورهای مخصوص خارج از جاده ؟
به این موتورها که به اصطلاح میگند Dirtbike از Vice City با ما بودند و مثل اینکه برای اولین بار قراره ازشون استفاده درست بکنیم . عکس بالا بیشتر شبیه به یه مسابقه میاد و این مطلب رو میرسونه که احتمالا ما میتونیم در مسابقات موتورسواری شرکت کنیم و یا روی انها شرط بندی کنیم . راستی دقت کردید این سوارکاران لباس های مخصوصی هم به تن کردند که حداقل میشه گفت که ما هم در بازی با لباس های بیشتر سر و کار خواهیم داشت !



جت ؟
این جت با موشک تجهیز شده و با توجه به شفافیت کم نورهای پشت تصویر با سرعت زیادی هم داره حرکت میکنه . یعنی به نظرتون تا کجا میتونیم توی نسخه پنجم این بازی پرواز کنیم ؟ شاید هم با یک شهر سر و کار نداشته باشیم و میتونیم با این جت سفر کنیم . البته جا دادن چند شهر توی دیسک بازی شاید سخت باشه ولی نه توی هارد !


دوچرخه سواری ؟
من عاشق دوچرخه سواری در Grand Theft Auto: San Andreas بودم . اگر واقعا صبور بودید میتونستید این مهارت رو اپگرید کنید و دیگه با برخورد کردن به ماشین ها از دوچرخه با کله پرت نشید بیرون . متاسفانه در نسخه IV خبری از این دوچرخه ها نبود تا اینکه با دیدن این تصویر میفهمیم که با جدیت تمام این قابلیت برگشته و یا حداقل میشه لباس دوچرخه سوارها رو بپوشیم lol !


نور لیزر ؟
تا حالا که راک استار اجازه استفاده از لیزر را در سلاح هایش به ما نداده بود . اما این تکنولوژی جدید حالا وجود داره . البته شاید قابلیت اپگرید اسلحه هم باشه که شما بتونید در مواقع لازم لیزر را از اسلحه جدا کنید . یا شاید هم بتونید با دوچرخه ای که در عکس بالا وجود داره برید لب ساحل و با نشونه گرفتن لیزر روی کله کچل دیگران بخندید !



قابلیت دونفره ؟
IV که بخش چند نفره داشت ولی اینبار تو عکس معلومه که هواپیما 2 تا صندلی داره و شاید نشان دهنده اضافه شدن قابلیت cooperative در بخش هایی از بازی باشه . تازه ابی که در این صحنه وجود داره هم خیلی قشنگ کار شده !



این یاروها تو عکس کی اند؟
عکس وسطی که احتمالا باید شخصیت اصلی بازی باشه و یا اون معترضی که در در تریلر بازی دیدیم . ولی 2 نفر دیگر در تصاویر میتونه هر کسی باشه . یه شهروند عادی Vinewood و یا کاراکترهای قابل بازی و یا حتی اواتار بخش دونفره . به نظر من که هردو دوستان عکس وسطی هستند و همونطور که در قبل گفتم شاید همراه شما در لب ساحل به نشانه گرفتن شما روی کله کچل دیگران میخندند .



منبع


تعداد بازدید از این مطلب: 533
بازدید : 533

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود