طی نمایش های اخیر Dishonored عنوان Stealth/Action Advanture استدیو Arkane و کمپانی Bethesda شاهد استفاده Corvo،قهرمان بازی، از انواع و اقسام سلاح ها و جادو ها بودیم که ممکن است بسیاری از هواداران تصور کنند که این میزان توانایی ممکن است باعث شود که سبک مخفی کاری بازی از بین برود و از بین بردن دشمنان آسانتر شود.اما Arkane نظر دیگری دارد و از هواداران میخواهد دوباره درباره این موضوع تفکر کنند.
Raphael Colantonio از طراحان و مدیران Arkane در مصاحبه ای با
اعلام کرد که:
نقل قول:
ما در بازی با پارادوکس سختی مواجه شدیم و آن این بود که قصد داشتیم به شما نیروهای مافوق بشری بسیار قدرتمندی بدهیم و بازیباز را به شخصی نیرومند تبدیل کنیم اما از سوی دیگر قصد نداشتیم که بازی را چندان ساده کنیم.بنابراین زمانی طول کشید تا این موضوع را درست کنیم.هر کدام از قدرت های شخصیت اصلی مدت دوام،مصرف مشخصی مانا و دیگر موارد به همراه دارد.بنابراین حتی اگر قدرت شما بسیار شگفت انگیز و خارق العاده باشد شما احتمالا با خود خواهید گفت "احتمالا بیشتر از سه ثانیه نتوانم از آن استفاده کنم!"
|
او ادامه داد:
نقل قول:
البته ما همواره با هم بحث میکنیم که این خط و میزان کجا باید باشد.آیا میبایست آن را کمی عقب تر بیاوریم و بازیباز را در استفاده از این قدرت ها محدود کنیم و یا نه به آنها آزادی بیشتری بدهیم.مطمئن باشید تا جایی که بدانیم امکان پذیر است،خواهیم پذیرفت و این قدرت ها را به بازیباز خواهیم داد.
|
حال شما خواهان قدرت زیاد در بازی هستید یا نه میخواهید با سختی در بازی مواجه شوید؟میتوانید نظرات خود را اعلام کنید!