بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
18:40
دو شنبه 29 آبان 1391

 

دانلود Call Of Duty: Black Ops 2 - بازی ندای وظیفه: عملیات سیاه 2


به همراه جدید ترین  کرک ها

داستان در سال 2025 رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه 80 میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال 2025 نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال 1980 هم در نقش خود الکس قرار می گیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 930
موضوعات مرتبط: بازی ها رایانه ای , دانلود , ,
Amir
17:42
سه شنبه 16 آبان 1391
 دانلود 007 Legends - بازی افسانه 007

Activision و استودیوی بازیسازی یوروcom پنجاهمین سالگرد تولد جیمز باند (James Bond) را با ساخت یک بازی اول-شخص از این سری محبوب جشن می گیرند. بازی ای که تنها روی یک شخصیت از فیلم های ساخته شده از جیمز باند تمرکز ندارد و حتی به 5 نفر نیز اکتفا نکرده و ما در آن با 6 شخصیت مختلف که تاریخ جیمز باند را به نمایش درمی آورند، روبرو هستیم. باید این موضوع را در نظر داشت که حضور این شخصیت ها چیز بدی در بازی نخواهند بود، اما نمایش بازی ای که هر کدام از این شخصیت ها در آن خوب ظاهر شوند، کار سختی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 966
برچسب‌ها: 007 new" , "download 007Legends ,
Amir
14:43
سه شنبه 9 آبان 1391
دانلود Need For Speed:Most Wanted - بازی جنون سرعت: تحت تعقیب

استودیوی بازیسازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال 2008 که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه 2005 نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 994
Amir
9:56
جمعه 5 آبان 1391
دانلود DOOM 3: BFG Edition - بازی سرنوشت 3 : نسخه BFG

پس از مدتها و سالها بار دیگر شاهد برگشت ترسناک ترین و اعتیادآورترین بازی زمان خود شده ایم و دوباره DOOM باز گذشته! Doom 3 BFG Edition شامل Doom 2 ،Doom 1 و نسخه‌ي ريمستر شده‌ي Doom 3 به همراه اکسپنشن Resurrection of Evil و هفت مرحله‌ي سينگل پلير و داستاني جديد با نام The Lost Mission که تا حالا ديده نشده ميشود.(The Lost Mission در اصل قرار بود که سال 2004 با Doom 3 عرضه بشه، اما تصميم به حذفش گرفتند.)نسخه‌ي Doom 3 بازي رو گرافيکش کار کردند. (نورپردازي و افکت ها بهتر شده ). به همراه بقيه‌ي استانداردهاي ريمستر مثل رزولوشن HD، صداي دالبي (5.1)، 3D، وايد اسکرين، اچيومنت/تروفي و ... بهش اضافه شده.

تعداد بازدید از این مطلب: 817
Amir
9:53
جمعه 5 آبان 1391
دانلود Bad Piggies - بازی خوک های بد

Bad Piggies نسخه جدید سری بازی محبوب Angry Birds که این بار بر خلاف دفعات قبلی، باید به وسیله‌ی خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا ظاهری مثل Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت و تغییر کرده ، در واقع در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و  تمامی امتیاز ها را کسب کنید! می شود گفت این نسخه از Rovio شاید از پرندگان عصبانی نیز جذاب تر باشد!

تعداد بازدید از این مطلب: 770
Amir
20:6
یک شنبه 30 مهر 1391

 

برای اولین بار در وبلاگ ایرانی دانلود کنید

                     

|دانلود بازی Medal of Honor: Warfighter Deluxe Edition نسخه PC|

|بدون کرک|

بار دیگر گروه Tier 1 بر روی صحنه نبرد می آید تا دشمنان و تروریستان را نابود سازد، اگر به یاد داشته باشید در نسخه قبل شاهد حمله این گروه به افغانستان و نابودی تروریستان آن مناطق بودیم؛ حال در Warfighter که دنباله ای بر نسخه پیشینش است باز شاهد حمله تروریستان هستیم، ولی این بار شهر آلوده شده Isabela واقع در کشور فیلیپین می باشد. طی خط داستانی بازی، گروه Tier 1 وظیفه نجات گروگان هایی را دارد که در قلعه نظامی Abu Sayyaf اثیر شده اند، همچنین از سوی دیگر یک سری دزد دریایی در جزایر سومالی مشاهده شده اند که گروهی دیگر از ارتش Tier 1 برای مبارزه با آنان خود را آماده می سازد. T1 این بار با کسب مهارت ها و تجربه اندوزی های خود در جنگ با گروهک های تروریستی در افغانستان، به یک ارتش عظیم الجثه تبدیل شده است که دارای نیروهایی از کشور ها و قاره های مختلف دنیاست و یک تیم همگانی را تشکیل داده است......در ادامه مطالب

تعداد بازدید از این مطلب: 1009
Amir
19:13
یک شنبه 30 مهر 1391

 

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز
وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

تعداد بازدید از این مطلب: 723
Amir
20:23
چهار شنبه 26 مهر 1391

دانلود Borderlands 2 Update 4 incl DLC

bl2 دانلود Borderlands 2 Update 4 incl DLC

Borderlands 2 Update 4 incl DLC-SKIDROW | 573 MB
Publisher: 2K Games
Developer: Gearbox Software
Platform: PC
Genre: Action | Shooter

 


توضیخات پک دی ال سی :پک دی ال سی بازی Borderlands 2 یکی از ابزار هایی می باشد که حتما شما به آن نیازمند خواهید شد .. اول از همه باید بگوییم با نصب این پک مشکلات گرافیکی فعلی بازی حل خواهد شد و البته این را هم بگوییم که مراحلی نیز به بازی اضافه خواهد شد با نام های :

 

تعداد بازدید از این مطلب: 893
موضوعات مرتبط: بازی ها رایانه ای , دانلود , ,
Amir
9:25
پنج شنبه 30 شهريور 1391
دانلود Borderlands 2 - بازی سرزمین های مرزی 2
 

Borderlands از نظر ظاهر اصلاً شبیه به Borderlands نیست! هنرمندها و برنامه نویس ها طی چند سال گذشته روی IP جدید Gearbox کار می کردند تا یک گرافیک کاملاً متفاوت را طراحی کنند و سفری از دنیای شبیه به واقعیت به یک کتاب کمیک داشته باشند. Borderlands همانند قبل آشنا هست و می توانید دنیای آن را در یک نگاه به خاطر آورید. بر خلاف قبل که تغییر ظاهر بازی خیلی عجولانه انجام گرفت، اینبار Gearbox زمان زیادی برای طراحی هنری این بازی داشت و از همان ابتدا طراح ها و برنامه نویس ها با هنرمندان بازی را شروع کردند و نتیجه یک تصویر اغراق آمیز با شخصیت های نه چندان واقعی شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 781
موضوعات مرتبط: بازی ها رایانه ای , دانلود , ,
Amir
14:9
چهار شنبه 29 شهريور 1391

تعداد صفحات : 4


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود