بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
20:7
دو شنبه 30 مرداد 1391

 



آقای Karl Stewart کارگردان عنوان Tomb Raider در تازه ترین صحبت هایش عنوان کرده است که پازل ها و معما ها در این بازی مسیری متفاوت با گذشته را در پیش خواهند گرفت. وی بیان کرده است بر خلاف قبل شخصیت Lara Croft دیگر در مقبره ها به جستجو نمی پردازد بلکه در جزیره ای دور افتاده قرار دارد که سال ها است به آشیانه لاشخور ها بدل شده است، ولی هم چنان مکانی خطرناک و دارای موانع زیست محیطی می باشد. وی در طول بازی باید سعی در یافتن راهی برای گذشتن از این موانع با کمک اشیای پیرامون خود بکند. به عبارتی بخش بزرگی از پازل هایی که می بایستی به حل کردن آنها می پرداختیم جای خود را به حل معماهایی برای زنده ماندن داده است. وی در قسمتی از صحبت هایش عنوان کرده است: "ما مطمئن شدیم که اصول اصلی سری بازی های Tomb Raider که موجب برجسته بودن این بازی ها شده است، را حفظ کرده ایم. تمام این اصول شامل حل پازل ها، جستجو و مبارزه می شد. حال ما در این بازی جدید سعی کردیم تا با کمک هوش و درآیت لارا موجب خلق پازل های جدیدی در طی بازی شویم." وی در ادامه می افزاید: "لارا اکنون بر این موانع و پازل ها طبیعی در محیط غلبه می کند و با شناخت روح و فیزیک طبیعت سعی در غلبه بر آنها می کند."
عنوان Tomb Raider در تاریخ 5 مارس 2013 بر روی Xbox 360، PS3 و pc عرضه خواهد شد.




لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 830
بازدید : 830
Amir
20:3
دو شنبه 30 مرداد 1391

 

 

رندی پیچفورد، رییس استودیوی Gearbox امروز اعلام کرد که Borderlands 2 گلد شده است. به این معنی که ساخت بازی به طور کامل به اتمام رسیده و هم اکنون برای برای چاپ و تکثیر به کارخانه*ها فرستاده شده است.

Gearbox در حال حاضر با تمام قوا بر روی اولین DLC این عنوان که قرار است "60 تا 90 روز بعد لانچ بازی" عرضه شود، کار می*کند. این DLC، کاراکتر کلاس جدیدی با نام Mechromancer - که در واقع پنجمین کلاس بازی می*باشد - را معرفی خواهد کرد. کاراکتر این کلاس که یک زن سایبورگ است، قابلیت کنترل کردن روبات ها (مِک) مانند D374-TP و Deathtrap را دارا می*باشد.
در صورتی که بازی را از سایت*های خرده فروشی* خاصی* مانند گیم استاپ پیش خرید کرده باشید، می*توانید از مزایای ویژه*ی آن که عضویت در باشگاه پریرمیوم بازی می*باشد، بهره مند شوید. این عضویت علاوه بر این*که تعدادی آیتم*های ویژه مانند پک اسلحه، کلید طلایی و غیره در اختیار شما قرار می*دهد، همچنین به شما امکان دسترسی به اولین DLC بازی به صورت مجانی را نیز می*دهد.



Borderlands 2 قرار است در 18 سپتامبر در آمریکای شمالی و در 21 سپتامبر برای بقیه*ی نقاط دنیا عرضه شود.

لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 888
بازدید : 888
Amir
11:42
دو شنبه 30 مرداد 1391

 

 




طرفدارانی که مشتاق به گشت و گذار در دریاهای بیکران Assassins Creed III بودند،ممکن است هنگام عرضه این بازی کمی نا امید شوند.سازندگان بازی اعلام کردند که نبردهای دریایی بخش کمی از بازی را تشکیل می دهند و شامل تنها دو ماموریت اصلی و کمتر از 2 ساعت محتوای اضافه خواهند بود.
همانطور که The Verge اعلام کرد،این عملی بسیار ناعادلانه از طرف Ubisoft است،که در Gamescom امسال بر روی این مراحل مانور زیادی داد.
Ubisoft همچنین افزود که انتظار این مراحل را اصلا در نیمه اول بازی نداشته باشید،که این نشان می دهد که سازندگان بر جلو رفتن داستان بر پایه کتاب های تاریخ اصرار دارند.
همچنین دمویی از این نبرد ها که در سان فرانسیسکو نمایش داده شد (نبرد Chesapeake)،نشان دهنده نبردی واقعی در سال 1781 بود،که تنها دو سال قبل از پایان جنگ انقلاب آمریکا بوقوع پیوست.البته امیدواریم که این آخرین جنگ دریایی بازی نباشد،چون تا دو سال بعد از آن نیز جنگ ها درییی مهمی اتفاق افتادند.
البته در دمویی که به ما ارسال شد،این نبرد حدودا 25 دقیقه طول کشید،و اگر بخواهیم رک باشیم بسیار طاقت فرسا بود.شاید همان دو ماموری و دو ساعت اضافه کافی باشد.


منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 914
بازدید : 914
Amir
11:41
دو شنبه 30 مرداد 1391

 

به تازگی مشخص شده است که هر لباسی که شما برای عنوان LittleBigPlanet دانلود می کنید, به زودی در دیگر عناوین این سری از جمله LittleBigPlanet, LittleBigPlanet 2, LittleBigPlanet Vita and LittleBigPlanet Karting قابل دسترسی خواهد بود. شما فقط می بایستید که یک لباس را یک بار بخرید و بعد آن لباس در هر 4 بازی قابل دسترس خواهد بود.

در حال حاضر تمام لباس ها قابل دسترس نیست اما برنامه این است که همه ی آن را وارد این چرخه بکنند. اما متاسفانه تنها لباسی که بدون هیچ توضیحی اما با دلیل قانونی قابل دسترس نخواهد بود, لباس های Assassin’s Creed و لباس April Fools Fragrance هستند.

LittleBigPlanet Karting در 6 نوامبر برای PS3 و LittleBigPlanet Vita در 25 سپتامبر عرضه خواهند شد.
منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1112
بازدید : 1112
Amir
11:41
دو شنبه 30 مرداد 1391

 

 

ویدیوی جدیدی از هیلو 4 بر روی یوتیوب منتشر شده که به نمایشی از گیمپلی که تا کنون دیده نشده است ، می پردازد. ظاهراً قرار بوده این ویدیو هفته بعد منتشر شود اما گویا این اتفاق زودتر رخ داده است.


جدای از گیمپلی تا کنون دیده نشده campaign و multiplayer هیلو 4 در این ویدیو ، نگاهی گذرا به چند کاراکتر جدید نیز از دیگر ویژگی های این ویدیو می باشد. در منبع می توانید این تریلر را مشاهده کنید.

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1113
بازدید : 1113
Amir
16:28
یک شنبه 29 مرداد 1391

 

 

شرکت Infinity Ward به تازگی دو Patch جدید برای نسخه های PS3 و PC بازی Modern Warfare 3 منتشر کرده است.این دو Patch شامل patch 1.19 برای نسخه PS3 که از شبکه Call Of Duty Elite پشتیبانی خواهد کرد و از هم اکنون برای دانلود در اختیار گیمرهای PS3 قرار گرفته است و patch 1.15 برای نسخه PC که تغییرات نسبی در روند بازی ایجاد خواهد کرد و از امروز یعنی 18 آگوست برای کاربران PC منتشر شده است.

هر Patch شامل ویژگی هایی است که در مشاهده می کنید.


PS3 Patch 1.19 :
  • Update to Face Off logic
  • Improvements to lag compensation
  • Support for Elite drops 19-24
  • Fix for XM25 challenges not registering
  • Added logic to make Terminal count as an original map
  • Fix for players changing a UAV into a second Ballistic Vest pointstreak
  • Fixed Elite Web issue when sending custom classes with attachment proficiency on second primary



PC Patch 1.15

  • Valve Anti-Cheat fix to prevent VAC banned players from accessing MW3 MP servers
  • Support for Terminal to autodownload as part of the patch
  • Update to Face Off spawn logic
  • Weapon balance changes for Assault Rifles & SMGs
  • Adding all previous hot fixes



منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1050
بازدید : 1050
Amir
16:27
یک شنبه 29 مرداد 1391

 

 

آیا تا به حال متوجه شباهت های زیاد Dead Space 3 با سری Lost Planet و به خصوص قسمت جدید آن شده اید ؟ این سوالیست که جواب آن برای بسیاری بله می باشد.


اما تهیه کننده کپکام Andrew Szymanski این اتفاق جالب را فقط یک تصادف نامیده است.

وی در این مورد اعلام کرده است :” من می توانم بگویم که این فقط یک تصادف کامل بوده است ، آن ها ( تیم سازنده Dead Space 3 ) تصمیم گرفتند که محل قسمت سوم را در یک سیاره یخی قرار بدهند. اما تا آن جا که به ما مربوط می شود ما از سال ۲۰۰۶ بر روی سیاره یخی بوده ایم. بنابر این آن ها دوست داشتند که از این شیوه استفاده بکنند.”

اگر چه در نگاه می توان گفت که این دو بازی با یکدیگر مشابه هستند ولی در عمل تفاوت های در ساختار گیم پلی بازی وجود خواهد داشت.

Szymanski ادامه داده است : ”من فکر می کنم اکثر مردم زمانی که این عناوین را بازی کنند متوجه خواهند شد که شباهت ها سطحی می باشد و مناطق پرتنشی که ما در بخش های داخلی ایجاد کردیم بسیار کم تر است. اما بر این عقیده هستم که اگر زمانی مردم دمو را ببینند ، مشاهده خواهند کرد که ما موارد خیلی بیشتری از قسمت های اکشن و موجودات و تعادل در حفظ سرعت بازی، همراه با اکتشاف را داریم و لزوما قصدمان کم تر در مورد survival horror خواهد بود.”
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 858
بازدید : 858
Amir
16:26
یک شنبه 29 مرداد 1391

 

 

طبق یک برنامه ی کاری که توسط یکی از تسترهای کمپانی سازنده ی عنوان Black Ops 2 بر روی وبسایت LinkedIn منتشر شده است، حکایت از آن دارد که شرکت Treyarch مشغول ساخت عنوان Black Ops 2 برای Wii U می باشد.

همچنین طبق اخباری که بر روی وبسایت LinkedIn قرار گرفته است، مشخص شد که تعدادی از تسترهای مخصوص کمپانی Treyarch در یکی از استدیوهای سانتا مونیکا، از ماه می تا به حال مشغول برطرف کردن مشکلات و باگ های بخش مولتی پلیر نسخه ی Wii U و همچنین PS3 می باشند. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر عرضه ی این عنوان بر روی Wii U منتشر نشده است اما با توجه به خبرهای موجود، به نظر می رسد که باید عنوان BLack Ops 2 را نیز به عنوان های Wii U اضافه کنیم.

همچنین در ماه قبل تعدادی از خرده فروشان این عنوان برای خرید در لیست خود قرار داده بودند و ممکن است این خرده فروشان چیزهای بدانند که ما از آنها بی اطلاع باشیم. پس باید تا پایان ماه صبر کنیم و منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.



لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 887
بازدید : 887
Amir
16:24
یک شنبه 29 مرداد 1391

 

 

کارگردان هنری بازی Assassin's Creed 3 آقای Alex Hutchinson تصمیم شرکت Ubisoft مبنی بر انتشار سالانه*ی این فرانچایز را فاش کرد.
وی در مصاحبه با CVG در جریان gamescom اعلام داشت که عرضه*ی سالانه*ی یک بازی، چیزی از ارزش های آن کم نمی*کند و موجب کاهش جذابیت آن نخواهد شد.
Hutchinson اذعان داشت: "به نظرتان اگر چیز جدیدی را سالانه عرضه کنید، موجب کاهش جذابیت آن خواهد شد؟ اگر برنامه*ی تلویزیونی Breaking Bad دوبار در هفته پخش می*شد، من هر دوبار آن را تماشا می*کردم؛ اگر Radiohead هر 6 ماه یک*بار، یک آلبوم منتشر می*کرد، من با خوشنودی هر چه تمام تر آن را خریداری می*کردم. اگر مردم خواهان این بازی فوق العاده هستند، پس باید قبول کنند که ما هم مجبوریم به شکلی پول خود را برگردانیم. خیلی کم پیش می*آید که شما با عرضه یک بازی تمام پول خود را برگردانید؛ Assassin’s Creed 3 نیز از این قضیه مستثنی نیست. ما در بعضی موارد به پایه*ها برگشتیم، یکی از موارد تکنولوژی بود؛ از نظر من، سودی که یک ناشر از ریسک خود به دست بیاورد بسیار خوب است. مردم بر این باور هستند که این روش، یکی از راه های تیره و تار سرمایه گرایی است ولی این کار بیشتر شبیه به اصول اشتراکی (کمونیستی) است."
Hutchinson اعلام داشت که Assassin’s Creed یک سه گانه نخواهد بود و به زودی به یک فرانچایز تبدیل می*شود و مانند فرانچایز های بزرگ دیگر، فراز و نشیب های خاص خود را نیز خواهد داشت.
وی ادامه می*دهد: "در برخی از نقد و بررسی های Assassin’s Creed Revelations و در نظرات مردم، مشاهده می*کردیم که آن ها عقیده داشتند این نسخه پایان این فرانچایز خواهد بود و این نسخه، بازی خوبی نبود. من طرفدار سایت Metacritic نیستم ولی این بازی نمره*ی 80 را در سایت مذکور دریافت کرد که آن چنان هم بد نیست! حال ما Assassin’s Creed 3 را یک فرانچایز مانند Mario یا Resident Evil به حساب می*آوریم که فراز و نشیب های خاص خود را نیز دارد. ما برنامه*ای مبنی بر ادامه*ی این سری نداشتیم ولی حال انجام این کار، برنامه*ی ماست. به نظر من اگر می*خواهید یک فرانچایز را جذاب و تازه نگه دارید نیازی نیست که نسخه های آن با فاصله طولانی نسبت به هم منتشر کنید، برای مثال Nintendo و یا شرکت های ژاپنی در هر نسخه از بازی های خود، جان دوباره ای به آن فرانچایز می*بخشند، پس وقتی آن ها این کار را انجام می*دهند، ما هم می*توانیم."



لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 892
بازدید : 892
Amir
9:13
شنبه 28 مرداد 1391

 

 

 

Hayssam Keilanyاخیراً چندین اسکرین شات از نسخه 2.1P/2.1.1 مود iCEnhancer برای GTA IV کرده است.


هنوز تاریخی برای عرضه GTA IV iCEnhancer 2.1P/2.1.1 mod مشخص نشده است اما براساس گفته های Hayssam Keilany این آپدیت مود همراه با بهترین تنظیماتی که خودش تاکنون انجام داده است عرضه خواهد شد. در ادامه این اسکرین شات ها را می بینید.



منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 858
بازدید : 858

دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود