بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
20:6
یک شنبه 30 مهر 1391

 

برای اولین بار در وبلاگ ایرانی دانلود کنید

                     

|دانلود بازی Medal of Honor: Warfighter Deluxe Edition نسخه PC|

|بدون کرک|

بار دیگر گروه Tier 1 بر روی صحنه نبرد می آید تا دشمنان و تروریستان را نابود سازد، اگر به یاد داشته باشید در نسخه قبل شاهد حمله این گروه به افغانستان و نابودی تروریستان آن مناطق بودیم؛ حال در Warfighter که دنباله ای بر نسخه پیشینش است باز شاهد حمله تروریستان هستیم، ولی این بار شهر آلوده شده Isabela واقع در کشور فیلیپین می باشد. طی خط داستانی بازی، گروه Tier 1 وظیفه نجات گروگان هایی را دارد که در قلعه نظامی Abu Sayyaf اثیر شده اند، همچنین از سوی دیگر یک سری دزد دریایی در جزایر سومالی مشاهده شده اند که گروهی دیگر از ارتش Tier 1 برای مبارزه با آنان خود را آماده می سازد. T1 این بار با کسب مهارت ها و تجربه اندوزی های خود در جنگ با گروهک های تروریستی در افغانستان، به یک ارتش عظیم الجثه تبدیل شده است که دارای نیروهایی از کشور ها و قاره های مختلف دنیاست و یک تیم همگانی را تشکیل داده است......در ادامه مطالب

تعداد بازدید از این مطلب: 1005
Amir
19:13
یک شنبه 30 مهر 1391

 

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز
وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

تعداد بازدید از این مطلب: 722
Amir
19:12
یک شنبه 30 مهر 1391

 

این دموی جدید،لحظات زیبایی از گیم پلی،مکانیزم های جدید و آهنگ زیبایی رو رو نمایی می کند.
برای مشاهده به منبع بروید


منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1015
بازدید : 1015
Amir
19:9
یک شنبه 30 مهر 1391

 

EA یک تریلر گسترش یافته از تبلیغ تلوزیونی خود را امروز منتشر کرد.
تعداد زیادی بازی های زیبا و گران به نمایش گذاشته شده اند.آنها را در
ویدئویی تماشا کنید که در مقابل یک سری ماشین پلیس های به همان اندازه
جذاب قرار می گیرند.
و حتی اگر این کافی نبود،موسیقی شما را مدهوش خواهد کد.


برای مشاهده این تریلر به منبع بروید

منبع


مترجم:

تعداد بازدید از این مطلب: 641
بازدید : 641
Amir
20:23
چهار شنبه 26 مهر 1391

دانلود Borderlands 2 Update 4 incl DLC

bl2 دانلود Borderlands 2 Update 4 incl DLC

Borderlands 2 Update 4 incl DLC-SKIDROW | 573 MB
Publisher: 2K Games
Developer: Gearbox Software
Platform: PC
Genre: Action | Shooter

 


توضیخات پک دی ال سی :پک دی ال سی بازی Borderlands 2 یکی از ابزار هایی می باشد که حتما شما به آن نیازمند خواهید شد .. اول از همه باید بگوییم با نصب این پک مشکلات گرافیکی فعلی بازی حل خواهد شد و البته این را هم بگوییم که مراحلی نیز به بازی اضافه خواهد شد با نام های :

 

تعداد بازدید از این مطلب: 890
موضوعات مرتبط: بازی ها رایانه ای , دانلود , ,
Amir
18:3
سه شنبه 18 مهر 1391

 

تنها در عرض ۵ روزی که از انتشار فیفا ۱۳ در سراسر جهان گذشت، این بازی ۴٫۵ میلیون نسخه به فروش رفته است. الکترونیک آرتز باید خیلی خوش*حال باشد!

فیفا ۱۳ در تاریخ ۲۵ سپتامبر در امریکای شمالی عرضه شد و توانست در روز اول ۳۵۳ هزار نسخه فروش کند. در انگلستان که بازار قدرتمند تری به حساب می*آید، این بازی در عرض ۴۸ ساعت ۱٫۲۳ میلیون نسخه فروخت.
EA می*گوید که فیفا ۱۳ دومین بازی تاریخ بازی*های رایانه*ای است که تواسنته بیش از ۱ میلیون نسخه در یک روز و نیم بفروشد. تا تاریخ ۳۰ سپتامبر (۵ روز بعد از عرضه) این بازی بیش از ۶۰۰ میلیون دقیقه آنلاین بازی شده است. ۶۶ میلیون بازی آنلاین انجام شده است.
این آمار مربوط به تمام پلتفرم*های مقصد این بازی است که شامل PS3, Xbox 360, Vita, 3DS, Wii, PC, PS2, و PSP می*شود. نسخه*ی Wii U بازی هم ۱۸ نوامبر منتشر می*شود.

منبع GAME stop
تعداد بازدید از این مطلب: 700
بازدید : 700
Amir
17:57
سه شنبه 18 مهر 1391

بر اساس گفته‌های Chet Faliszek از والو، احتمال عرضه‌ی شماره‌ی سوم از Left 4 Dead وجود دارد، یکی از شماره ۳ های استودیوی والو که مطمئنا علاقه‌مندان زیادی دارد. البته، نباید زود و یا به کل منتظر چیزی باشید، چون به صحبت‌های آقای Faliszek اعتمادی نیست.

در گفتگویی با یوروگیمر، Faliszek توسط خبرنگار به سمت Left for Dead 3 کشیده شد و این‌گونه جواب داد:

“شماره ۳؟ شما خوب می‌دانید، احتمالش هست، شاید وقتی دیگر. من می‌توانم این را در مورد همه‌ی بازی‌هایمان بگویم. بنابراین روی این حرف زیاد حساب نکنید. شخصا کار بر روی این سری را دوست دارم و یکی از سری‌های محبوب من است، زامبی‌ها و کارکترهای بازی را دوست دارم. پس چرا که نه.”

والو است دیگر، به دل نگیرید.

Valve در حال حاضر، Steam Workshop را برای Left 4 Dead بر روی PC به اشتراک می‌گذارد که به بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد که برای شخصیت‌های بازی لباس جدید طراحی کنند، ماد های کاملا جدید برای بازی طراحی کنند و …

تعداد بازدید از این مطلب: 713
بازدید : 713
Amir
14:16
دو شنبه 17 مهر 1391

 

عکس هایی زیبا از AC III

تعداد بازدید از این مطلب: 717
Amir
14:14
دو شنبه 17 مهر 1391

 

همانطور که می دانیم نسخه Assassin's Creed III UbiWorkshop edition از سومین شماره AC، در ماه می برای کنسول ها عرضه خواهد شد. از همین رو UBI SOFT تصمیم بر این گرفته که این پکیج را برای PC نیز عرضه نماید.

این ورژن از بازی شامل، Assassin’s Creed Encyclopedia Second Edition،Assassin’s Creed Subject 4 comic book و البته خود بازی به ارزش 99$ می باشد.

Assassin's Creed III در تاریخ 30 اکتبر عرضه خواهد شد.




لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 719
بازدید : 719
Amir
20:23
چهار شنبه 5 مهر 1391

 

شرکت یوبی سافت به تازگی چندین اسکرین شات جدید از بازی های Assassin’s Creed 3 و Assassin’s Creed :Liberation منتشر کرده است.با نگاه کردن به تصاویر Assassin’s Creed :Liberation می توان گفت که واقعا گرافیک بازی برای یک نسخه کنسول دستی بی نظیر است.
Assassin’s Creed 3 برای PS3 و XBOX 360 در تاریخ ۳۱ اکتبر ، برای PC در تاریخ ۲۱ نوامبر و برای Wii U در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد.Assassin’s Creed :Liberation نیز برای کنسول PSVita در تاریخ ۳۱ اکتبر عرضه خواهد شد.













منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1033
بازدید : 1033

دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود