|
Amir
11:28
یک شنبه 5 شهريور 1391
|
|
EA Sport طی خبری لیگ حرفه ای عربستان را برای آخرین نسخه از سری بازی های فیفا تایید کرد.این خبر در حالی اعلام می شود که طی چند سال اخیر،و نظر سنجی های انجام گرفته،لیگ حرفه ای ایران قرار بود به جمع لیگ های FIFA اضافه شود. شاید تنها دلیلی که می توان برای این اتفاق توصیف کرد رعایت نشدن کپی رایت در ایران است. البته هنوز EA Sport پاسخی در این مورد نداده است.
FIFA 13 در تاریخ ۳۰ September برای هر سه پلتفرم اصلی، و بعد از مدتی برای تمام پلتفرم های موجود عرضه می شود.
در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می کنید:
تعداد بازدید از این مطلب: 719
Amir
10:59
جمعه 3 شهريور 1391
|
|
بر اساس تحقیقاتی که شرکت Galt در کشور انگلستان صورت داده است؛درصدر بسیاری از والدین انگلستانی از بابت بیش از بازی کردن کودکان خود نگران هستند.
.
این تحقیق که حدودا ۲۰۰۰ خانواده را شامل می شد؛در نهایت نشان داد که در ایام تابستان مهم ترین سرگرمی کودکان انگلستانی بازی های ویدئویی هستند و بیشتر از ۸ ساعت سر آن ها را گرم می کنند!
در پایان این تحقیقامشخص شد که از این تعداد یک ششم والدین مشکلی با بازی کردن کودکشان ندارند؛۶۴% نیز تمایلی به سرگرم شدن کودکشان با بازی های ویدئویی نداشتند.
همچنین یکی از جالب ترین نتایج به دست آمده این است که ۱۲/۵% کودکان انگلستانی دارای آیپد هستند و ۵۸۱ یورو قیمت میانگین کنسول هایی هست که هر کودک انگلستانی در اتاق خودش دارد!
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 791
Amir
16:30
پنج شنبه 2 شهريور 1391
|
|
تا به امروز موارد زیادی از Assassin’s Creed 3 به نمایش در آمده اند؛ طراحی های هنری (Art)، تریلر ها و مصاحبه هایی از عضو Ubisoft Montreal آقای Alex Hutchinson که برخی از موارد و راز های بازی را فاش کرده اند ولی هنوز هم اطلاعات و رمز و راز های زیادی از بازی دست نخورده باقی مانده اند.
مرد خبر ساز این روز ها آقای Hutchinson به تازگی در مصاحبه با Zoom In اذعان داشت: "در بازی هنوز رازهای زیادی وجود دارد، مخصوصا در چند ساعت اولیه آنچه را که ما در مورد این قسمت صحبتی نکرده ایم و هیچ کسی نیز تریلر یا عکسی از این قسمت را مشاهده ننموده است و من فکر می*کنم همین مسئله باعث شگفت زده شدن شما در ابتدای بازی خواهد شد. کسانی که طرفدار بازی هستند و یا به دنبال داستانی قدرتمند هستند بیش از بقیه حیرت زده خواهند شد!"
ما می*دانیم که در شروع Assassin’s Creed 3 شاهد جوانی Connor خواهیم بود و می*بینیم که چگونه او به انجمن Assassin ها می*پیوندد، اما هنوز نکات مبهمی نیز وجود دارد؛ برای مثال، Desmond چه شده و کجاست؟!
لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 869
Amir
16:29
پنج شنبه 2 شهريور 1391
|
|
بیش از یک ماه تا عرضه*ی Resident Evil 6 زمان باقی مانده، اما کپکام از همین حالا اعلام کرده که بازی گلد شده است. به این معنی که ساخت آن به طور کامل به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله*ی چاپ و تکثیر به سر می*برد. البته این موضوع فقط در مورد نسخه*های کنسولی صدق می*کند. نسخه*ی PC بازی هم*چنان در حال ساخت می*باشد و تا آخر امسال عرضه نمی*شود.
هفته*ی پیش در گیمزکام از سرویس آنلاین رایگانی تحت عنوان ResidentEvil.net پرده*برداری شد. این سرویس تمامی آمار و رکوردهای شما را در هر لحظه ثبت می*کند. اطلاعاتی مانند تعداد Killهای شما، تعداد و نوع اسلحه*هایی که استفاده کرده*اید، مدال*ها و تعداد امتیازهایی که در مدهای مالتی پلیر بازی به دست آورده*اید، مقدار زمانی که به انجام بازی پرداخته اید و ... را ثبت می*کند. تمامی این آمارها و رکوردها را می*توانید با دوستان خود در سرتاسر جهان مقایسه کنید. علاوه بر آن، این سرویس به اکانت توییتر و فیسبوک شما نیز وصل می*شود و می*توانید وضعیتتان را در هر لحظه از جمله آخرین اچیومنت*هایی که بدست آورده**اید و همچین دریافت هشدار زمانی که رکوردتان توسط بقیه زده شده است و ... را ببینید. و البته همه**ی این*ها را می*توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن رایگان مخصوص این سرویس نیز برای اسمارت*فون*ها که سیستم عامل*های iOS ،Android و ویندوز دوایس پشتیبانی می*کند و قراره همراه با لانچ سرویس RE.net، عرضه شود، در نظر گرفته شده است که تمامی این* موضوعات را می*توانید از موبایل*های خود دنبال کنید.
این سرویس علاوه بر این*ها از واحد امتیازدهی و پولی مخصوصی با نام RE Points استفاده می*کند که زمانی که تنها به سرویس کانکت شوید و یا وارد چلنج*های مختلف آنلاین بازی می*شوید می*توانید RE Points به اکانت خود اضافه کنید. در صورت افزایش RE Points شما با بازی کردن مداوم، می*توانید آن*ها را با آیتم های جالبی مانند لباس*های جدید برای مد مرسنریز و فیگورهای جدید برای شخصیت شما در مالتی پلیر و ... تبادل کنید.
برنامه و رویدادهای آنلاین همیشگی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که می*توانید در هر لحظه از آن*ها باخبر شده و در آن*ها شرکت کنید و به رقابت با دیگر بازیکن*ها بپردازید. مانند رقابت با دیگران برای رسیدن به بیشترین امتیاز در مد مرسنریز، پیوستن به دیگر بازیکن*ها و کشتن یک تعداد دشمن و ... که با شرکت کردن در همه*ی این*ها می*توانید از RE Ponits و در نتیجه از جوایز آن بهره مند شوید.
در نهایت رویدادهای "مسابقات قهرمانی کمربند" نیز برای سرویس در نظر گرفته شده است. با رقابت و پیروز شدن در این مسابقات خاص می*توانید کمربند مخصوص قهرمانی را که نشانه*ی پیروزی بزرگ است، نصیب خود کنید. این کمربند در هر زمان تنها به یک بازیکن اعطا می*گردد و شما باید بعد از به دست آوردنش، از این کمربند محافظت کنید (با شرکت در مسابقات)، در غیر این صورت بازیکن*های دیگر می*توانند آن را از شما بگیرند.
تریلر مربوط به ResidentEvil.net را می*توانید از اینجا مشاهده کنید.
Resident Evil 6 قرار است در 2 اکتبر برای PS3 و Xbox360 عرضه شود. لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 814
Amir
16:29
پنج شنبه 2 شهريور 1391
|
|
طبق اعلام رئیس شرکت بازیسازی Treyarch یعنی جناب مارک لامیا اعلام کرد که نسخه ی دوم سری بازی Black OPS با نسخه ی اول تفاوت اساسی خواهد داشت و بازیبازان از این تغییرات انجام شده در این سری بازی متحیر خواهند شد.
در صحبت ایشان با Polygon مشخص شد که وقتی استدیو ی Treyarch دید زمان ساخت نسخه ی دوم BO فرا رسیده است نمی خواست که نسخه ی قبلی را با کمی تغییر به بازار عرضه بکند.بجای این کار این شرکت به اکتیویژن گفت که بازی قبل مناسب هر دوره ی زمانی و ذهنیتی نیست.
نقل قول:
ما همه چیز را دوباره برنامه ریزی کردیم.از محیط و زمینه ی بازی تا به وسایل جدیدی که بازیبازان با ان ها به بازی خواهند پرداخت و داستانی شاخه دار و همچنین شانس های انتخاب معنا دار در بخش داستانی بازی.وقتی که ما تصمیم گرفتیم با اکتیویژن درباره ی این بازی صحبت کنیم این کار واقعا نیاز به اندیشه و کنکاش داشت.برای مثال : نگاه کن ; بازی BO چیزی فراتر از ویژگی شخصیتی از یک بازی است. |
نقل قول:
ما این ایده را دوست داشتیم که عملیاتهای سیاه (Black OPS ) خارج از هر گونه رادار و محدوده ی خلاقانه است.شما این غرور را داشتید که این افراد هر کاری را می توانند انجام دهند.بنابرین نیاز نبود که این عملیات سیاه برای دوره ی زمانی با ذهنیت های خاص سازگار شود.بنابرین تیم سازنده به وسیله ی همین موضوع بسیار خلاق شدند.این مسئله هم درباره ی بخش داستانی صادق بود هم بخش چند نفره ی بازی. |
نقل قول:
شما همه ی انواع گدجت ها را خواهید دید, در نسخه ی اول ان را مشاهده کردید , در نسخه ی دوم نیز مشاهده خواهید کرد بنابرین ما فقط لازم بود که به سمت سلاح های بازی برویم.مسئله ی اصلی این بود : انجام این بازی لذت بخش است.ما توانستیم این مسئله را در داستان و بازی BO توجیه کنیم و قرار بدیم.این افراد همیشه به بهترین بهترین ها دسترسی دارند.ان ها می توانند از سلاح های prototype استفاده بکنند , می توانند سلاح ها را تغییر دهند , ان ها هر کاری را که باعث کامل شدن گیم پلی بازی می شود انجام می دهند.این مسئله باعث شد که زمینه ی خلاقانه ی بسیاری برای ساخت بازی دوم برای ما فراهم شود.ما می خواستیم که تغییراتی را در فرانچایز سری بازی COD انجام بدهیم. |
BO II در تاریخ 13 نوامبر سال جاری میلادی برای PS3 , X-360 و PC عرضه خواهد شد.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 757
Amir
16:28
پنج شنبه 2 شهريور 1391
|
|
تعداد بازدید از این مطلب: 807
Amir
22:22
چهار شنبه 1 شهريور 1391
|
|
Alex Hutchinsonاز کارگردانان ACIII گفته است که نبردهای دریایی بازی میتوانستند در بازی کاملا مستقل دیگری جای بگیرند.
در گفتگو با Ausgamers, او گفت که Ubisoft Montreal چنین ایده ی بسیار تازه ای را دوست داشت, اما از قرار دادن آن در یک بازی تمام مستقل مطمئن نبود.او گفت: نقل قول:
وقتی به موضوع نگاه کردیم دیدیم که در این دوره هیچ کس یک "اکشن-ادونچر سوم شخص دریانوردی" را انجام نداده است.بنابراین ما اینگونه بودیم که : این عالیست اما احتمالا ساختنش به عنوان یک بازی مستقل خیلی ریسکی است.
گرچه, اکنون میبینیم که موفقیت آمیز بوده است(یعنی به خوبی جلب توجه کرده است) و آن را دست کم گرفتیم.اما به نظر میرسید که ریسک صحیح و هیجان انگیزی بود.
|
نبردهای دریایی بازی موجی از علاقه و اشتیاق را در نمایشگاهها و نمایشهای مختلف جلب کرد و Hutchinson گفت که این امر تنها یک خلاقیت نیست, بلکه مشخصه ای است که مختص زمانیست که بازی در آن در جریان است.
نقل قول:
وقتیکه ما به تاریخ این دوره از امریکا نگاه کردیم, دریافتیم که کشتیهای بادبانی بسیار مهم بودند.اگر شما خارجی میبودید باید بوسیله ی آنها(کشتی ها) به امریکا میرفتید.تمامی کالاهی وارداتی از آن طریق به آنجا میرسیدند.
ناوگان فرانسوی بندرگاه Yorktown را مسدود کرده و جلوی واردات را گرفت.(در نتیجه) مانع این شد که بریتانیاییها به سربازان خود تدارکات برسانند که مستقیما منجر به محاصره ی آنها در جنگ انقلاب امریکا شد.بنابراین آن بخشی از تاریخ و انقلاب(امریکا) بود. و وقتیکه آن را فهمیدیم اینگونه فکر کردیم که : خب این واقع کاری است که میبایست انجام دهیم.
|
بازی ACIII در اواخر اکتبر برای 360 و PS3 منتشر میشود.نسخه ی PC در نوامبر و نسخه ی Wii U هم در آینده منتشر میشود.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 875
Amir
22:20
چهار شنبه 1 شهريور 1391
|
|
Dishonored اجازه میدهد تا یک چاشنی Sandbox گونه ، قابل عملی شدن روی ماموریت های بازی باشد؛ چیزی که Harvey Smith از شرکت Arkane فکر میکند گیمر هایی که بازی های دهه 90 که القا کننده ی این قضیه بودند را از دست دادند، برای این بازی اشتیاق خاصی دارند.
آقای اسمیت در صحبتی که با EU PS Blog داشتند، اشاره کردند که به گیمر های کم سن و سال ، با اینکه با شوتر های بسیار خطی و سینمایی بزرگ شدند بسیار امیدوارند.
“وقتی که ما یک بازی مثل این رو منتشر میکنیم، بعضی وقتها بچه ها نزد ما میایند و میگویند: این بازی مغز منو ترکوند(!)؛ من نمیدونستم بازی ها میتونن این کارهارو هم انجام بدن ، من قبلاً فقط بازی های خطی رو انجام داده بودم”
این چیزی هست که ما دوست داریم شنیدارش باشیم. من امید بیشتری به 13 ساله هایی دارم که بازیهایی مثل Day Z،Dwarf Fortress یا Eve Online انجام میدن من فکر میکنم آونا به خلاقیت داشتن در بازیها تشنه هستند نه به تجربه ای از بازیهای کوته فکر."
اسمیت همچنین افزود:" Dishonored میتواند نسبت به بازیهای موجود چه از لحاظ عکس العمل های پرخاشگرانه دشمنان و چه از نظر تاکید بر واقعی بودن مخفی کاریهای بازی سخت تر باشد."
بازی Dishonored اکتبر امسال بر روی PC ، X360 و PS3 عرضه خواهد شد.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 841
Amir
22:20
چهار شنبه 1 شهريور 1391
|
|
Fallout 4 در Boston روی خواهد داد.طبق گفته ی یک دانشجوی ناشناس MIT, کمپانی Bethesda مدتیست که در حال تحقیق و بررسی در منطقه ی Boston است.
او گفت :
نقل قول:
شایعات حقیقت دارند.F4 در بوستون روی خواهد داد.محض اطلاعتان(بگویم), Bethesda اخیرا در حال مشاهده و بررسی منطقه ی بوستون بوده است.آنها همچنین ارتباطی قوی با MIT دارند.من شاید یک کارمند MIT باشم و شایدم نباشم.!اما این تمام چیزیست که میتوانم بگویم زیرا میترسم شغل خود را از دست بدهم.
|
او در ادامه از این گفت که اگر Bethesda پی به افشا کننده این موضوع ببرد, افراد مختلفی من جمله خود او شغل خود را از دست خواهند داد.
همچنین یکی از یوزرهای Reddit در صحت ادعاهای او گفت :
نقل قول:
من گزارشاتی از مردمی که در بوستون زندگی میکنند--محل زندگی برادرم که عاشق کمپانی Bethesda است, شنیده ام, مبنی بر اینکه این کمپانی مدتی است که درمنطقه ی بوستون بوده و در حال انجام بررسی های ابتدایی برای Fallout 4 است.
|
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 789
Amir
20:7
دو شنبه 30 مرداد 1391
|
|
آقای Karl Stewart کارگردان عنوان Tomb Raider در تازه ترین صحبت هایش عنوان کرده است که پازل ها و معما ها در این بازی مسیری متفاوت با گذشته را در پیش خواهند گرفت. وی بیان کرده است بر خلاف قبل شخصیت Lara Croft دیگر در مقبره ها به جستجو نمی پردازد بلکه در جزیره ای دور افتاده قرار دارد که سال ها است به آشیانه لاشخور ها بدل شده است، ولی هم چنان مکانی خطرناک و دارای موانع زیست محیطی می باشد. وی در طول بازی باید سعی در یافتن راهی برای گذشتن از این موانع با کمک اشیای پیرامون خود بکند. به عبارتی بخش بزرگی از پازل هایی که می بایستی به حل کردن آنها می پرداختیم جای خود را به حل معماهایی برای زنده ماندن داده است. وی در قسمتی از صحبت هایش عنوان کرده است: "ما مطمئن شدیم که اصول اصلی سری بازی های Tomb Raider که موجب برجسته بودن این بازی ها شده است، را حفظ کرده ایم. تمام این اصول شامل حل پازل ها، جستجو و مبارزه می شد. حال ما در این بازی جدید سعی کردیم تا با کمک هوش و درآیت لارا موجب خلق پازل های جدیدی در طی بازی شویم." وی در ادامه می افزاید: "لارا اکنون بر این موانع و پازل ها طبیعی در محیط غلبه می کند و با شناخت روح و فیزیک طبیعت سعی در غلبه بر آنها می کند."
عنوان Tomb Raider در تاریخ 5 مارس 2013 بر روی Xbox 360، PS3 و pc عرضه خواهد شد.
لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 951
|
|