بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Davood
23:1
یک شنبه 19 آذر 1391
دانلود Far Cry 3 - بازی جزیره دیوانه ها 3

Far Cry 3 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی هایی دارد که تا آخر سال 2012 راهی بازار می شوند. حتی FC3 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. این بازی نه تنها بهتر از نسخه دوم به نظر می رسد، بلکه یاد آن را کلاً از بین می برد. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. حالت Open-World و Sandbox بازی باعث شده که هر کدام از مراحل آن را به شکل ها و روش های مختلف به پایان رساند. در واقع، برای اینکه شما لذت بیشتری ببرید، بازی راه های بی شماری را پیش روی شما قرار می دهد که می تواند برای هر بازیکن به یک شکل باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 1035
Amir
19:21
چهار شنبه 1 آذر 1391

دانلود بازی Assassins Creed III نسخه ی PC

 

 دانلود بازی Assassins Creed III

|به همراه فایل PDF آموزش کرک کردن تضمینی بازی ، نسخه ی ENGLISH|
|آپدیت شماره ی 1.01 به پست اضافه شد |

[کرک آنلاین و بدون مشکل بازی]

نام بازی: Assassins Creed III
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin's Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 935
Amir
19:17
چهار شنبه 1 آذر 1391

 

سازندگان بازی Dead Island: Riptide به این موضوع اشاره کرده اند که این عنوان Dead Island 2 نخواهد بود که این یعنی بازی روند اکشن بیشتری پیدا کرده است. آن ها نسبت به موفقیت بازی Dead Island به خود افتخار می کنند و به همین دلیل سعی دارند تا در این نسخه چیزهای جدیدی به بازی اضافه کنند و آن را در قسمت های مختلف گسترش دهند. قابلیت های تازه ای که به این عنوان اضافه شده، می تواند خیلی از بازیکنان را سورپرایز کند و حتی افراد جدیدتری را نیز به سمت Riptide جذب کند. البته می توان Riptide را به نوعی یک نسخه الحاقی نامید، چرا که المان های مشترکی میان آن و قسمت قبلی دیده می شوند و حتی شخصیت های نسخه قبلی و قدرت هایی که در اختیار داشتید، با Saveهای شما به بازی جدید منتقل خواهند شد. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که Riptide پس از پایان نسخه اول دنبال می شود. به طور قطع این بازی عنوانی برای طرفداران Dead Island است که نکات جدیدی در آن به کار رفته و چالش های تازه ای را در دنیای این بازی پیش روی شما قرار می دهد. به دلایل نامشخص، 4 شخصیت بازی به وسیله هلیکوپتر راهی این جزیره آلوده می شوند. در کنار اتفاقاتی که در نسخه قبل رخ داده، در Riptide ماجراهای دیگری پیش روی بازیکنان قرار می گیرند و آن ها را با مشکلات دیگری روبرو می کنند. در این بازی هر کدام از شخصیت ها با وقایع مختلفی روبرو می شوند.




می توانید جستجوی بیشتری انجام دهید و در محیط های جنگلی و سایر قسمت های بازی گردش کنید. حتی می توانید برخی از قسمت ها را با قایق طی کنید. در کنار اینکه قسمت های مختلف را بررسی می کنید، باید همیشه آماده برای فرار هم باشید. زامبی ها در تمام نقاط بازی دیده می شوند و می توانند شما را در آب نیز غافلگیر کنند. البته سرعت آن ها در آب کمتر می شود و شما می توانید سریعتر از آن ها حرکت کنید. روند گیم پلی بسیار متنوع شده و مأموریت های کوچک و مختلف بسیار زیادی در آن دیده می شوند. همچنین محیط های آبی در این عنوان نقش مهمتری را ایفا می کنند و انجام مأموریت های گوناگون که با در نظر گرفتن این موضوع طراحی شده، در نوع خود بسیار جالب خواهد بود. در Riptide با چند مکانیزم جدید روبرو خواهید شد که از جمله آن ها چند سلاح هستند که توانایی اجرای کارهای مختلفی را دارند و حتی روند گیم پلی را کمی به مد زامبی Call of Duty تبدیل می کنند. برای مبارزه با آن ها می توانید از محافظ های مختلف استفاده کنید و محیط اطراف خود را به شکل های متفاوت ایمن کنید. می توانید برای ایمن نگه داشتن تیم خود از فنس استفاده کنید. همچنین باید محیطی که در آن مستقر می شوید را هر چند وقت، تعویض کنید و به جاهای دیگری بروید. بازی Riptide یک حرکت جالب برای Dead Island به حساب می آید. این بازی، نه یک دنباله است و نه می توان آن را به شکل کامل یک نسخه الحاقی دانست. هم المان های جدید در بازی وجود دارند و هم می توانید همچنان فاکتورهای گذشته را در آن مشاهده کنید. شخصیت ها مانند قبل هستند و هر کدام از آن ها دارای خصوصیت های ویژه هستند. همچنین رابط کاربری بازی به شکلی طراحی شده که می توانید از سلاح هایی که برای خود طراحی و شخصی سازی کرده اید، استفاده کنید. استفاده از Save نسخه قبلی، می تواند مهارت های شما را در این بازی افزایش بدهد و قابلیت های جدیدی را در اختیار شما قرا دهد.




نویسنده: مجید نوردوس

تعداد بازدید از این مطلب: 816
بازدید : 816
Amir
17:42
سه شنبه 16 آبان 1391
 دانلود 007 Legends - بازی افسانه 007

Activision و استودیوی بازیسازی یوروcom پنجاهمین سالگرد تولد جیمز باند (James Bond) را با ساخت یک بازی اول-شخص از این سری محبوب جشن می گیرند. بازی ای که تنها روی یک شخصیت از فیلم های ساخته شده از جیمز باند تمرکز ندارد و حتی به 5 نفر نیز اکتفا نکرده و ما در آن با 6 شخصیت مختلف که تاریخ جیمز باند را به نمایش درمی آورند، روبرو هستیم. باید این موضوع را در نظر داشت که حضور این شخصیت ها چیز بدی در بازی نخواهند بود، اما نمایش بازی ای که هر کدام از این شخصیت ها در آن خوب ظاهر شوند، کار سختی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 966
برچسب‌ها: 007 new" , "download 007Legends ,
Amir
14:43
سه شنبه 9 آبان 1391
دانلود Need For Speed:Most Wanted - بازی جنون سرعت: تحت تعقیب

استودیوی بازیسازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال 2008 که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه 2005 نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 993
Amir
18:44
یک شنبه 7 آبان 1391


یک نسخه limited از این بازی زیبا،به دفتر Gameinformer راه یافته،و ما تصمیم گرفتیم
به همراه شما نگاهی به درون بی اندازیم.


کل این نسخه limited 119.99 دلار قیمت دارد.محتوی جعبه بازی عبارت است از:خود بازی،عروسک connor ،سگک کمربند
Assassins ،پرچم گلدوزی شده Assassins و خاطرات جورج واشنگتن.


لوگو Assassins تقریبا به همه چیز درون جعبه مشاهده می شود،حتی دفترچه تخیلی جورج واشنگتن.



این دفترچه concept art هایی از بازی را به همراه دیالوگ های درون بازی واشنگتن در بر دارد.
دفترچه خاطرات تخیلی و ساختگی او نقطه نظراتش را در مورد و قایع و قبل و دوران انقلاب آمریکا
را بحث می کند.هم چنین در مورد دخالت Assassins در هر دو مورد می نگارد.


برای Assassin هایی که نیاز به ابراز وفاداری خود دارند،می توانند این سگک را به هر تعداد کمربند بیاندازند.
برای گرفتن بهترین نتیجه،از Nathan Drake half-tuck استفاده کنید،چرا که بهتر سگک را نشان می دهد.


این پرچم دارای 13 ستاره می باشد.ولی لوگو Assassins در میانشان قرار گرفته است،که میتواند برای طرفداران
سری و طرفداران آمریکا به یک اندازه جالب باشد.


اتزیو بالاخره از سری خداحافظی کرد،و کانر تازه وارد آمادگی گرفتن جای او را دارد.این عروسک ساخته شده از وی
دارای پرچمی جدا شدنی از آن و هم چنین سلاح های درون بازی می باشد.

اگر تمامی این عکس ها طاقت شما را برای عرضه این بازی زیبا از بین برد،
بدانید که این نسخه limited هنوز قابل پیش خرید می باشد.
Assassin's Creed III 30 اکتبر یعنی 3 شنبه منتشر می شود.

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 659
بازدید : 659
Amir
9:56
جمعه 5 آبان 1391
دانلود DOOM 3: BFG Edition - بازی سرنوشت 3 : نسخه BFG

پس از مدتها و سالها بار دیگر شاهد برگشت ترسناک ترین و اعتیادآورترین بازی زمان خود شده ایم و دوباره DOOM باز گذشته! Doom 3 BFG Edition شامل Doom 2 ،Doom 1 و نسخه‌ي ريمستر شده‌ي Doom 3 به همراه اکسپنشن Resurrection of Evil و هفت مرحله‌ي سينگل پلير و داستاني جديد با نام The Lost Mission که تا حالا ديده نشده ميشود.(The Lost Mission در اصل قرار بود که سال 2004 با Doom 3 عرضه بشه، اما تصميم به حذفش گرفتند.)نسخه‌ي Doom 3 بازي رو گرافيکش کار کردند. (نورپردازي و افکت ها بهتر شده ). به همراه بقيه‌ي استانداردهاي ريمستر مثل رزولوشن HD، صداي دالبي (5.1)، 3D، وايد اسکرين، اچيومنت/تروفي و ... بهش اضافه شده.

تعداد بازدید از این مطلب: 817
Amir
9:53
جمعه 5 آبان 1391
دانلود Bad Piggies - بازی خوک های بد

Bad Piggies نسخه جدید سری بازی محبوب Angry Birds که این بار بر خلاف دفعات قبلی، باید به وسیله‌ی خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا ظاهری مثل Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت و تغییر کرده ، در واقع در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و  تمامی امتیاز ها را کسب کنید! می شود گفت این نسخه از Rovio شاید از پرندگان عصبانی نیز جذاب تر باشد!

تعداد بازدید از این مطلب: 770
Amir
19:13
یک شنبه 30 مهر 1391

 

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز
وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

تعداد بازدید از این مطلب: 723
Amir
14:16
دو شنبه 17 مهر 1391

 

عکس هایی زیبا از AC III

تعداد بازدید از این مطلب: 718

تعداد صفحات : 9


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود