بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
9:56
جمعه 5 آبان 1391
دانلود DOOM 3: BFG Edition - بازی سرنوشت 3 : نسخه BFG

پس از مدتها و سالها بار دیگر شاهد برگشت ترسناک ترین و اعتیادآورترین بازی زمان خود شده ایم و دوباره DOOM باز گذشته! Doom 3 BFG Edition شامل Doom 2 ،Doom 1 و نسخه‌ي ريمستر شده‌ي Doom 3 به همراه اکسپنشن Resurrection of Evil و هفت مرحله‌ي سينگل پلير و داستاني جديد با نام The Lost Mission که تا حالا ديده نشده ميشود.(The Lost Mission در اصل قرار بود که سال 2004 با Doom 3 عرضه بشه، اما تصميم به حذفش گرفتند.)نسخه‌ي Doom 3 بازي رو گرافيکش کار کردند. (نورپردازي و افکت ها بهتر شده ). به همراه بقيه‌ي استانداردهاي ريمستر مثل رزولوشن HD، صداي دالبي (5.1)، 3D، وايد اسکرين، اچيومنت/تروفي و ... بهش اضافه شده.

تعداد بازدید از این مطلب: 817
Amir
9:53
جمعه 5 آبان 1391
دانلود Bad Piggies - بازی خوک های بد

Bad Piggies نسخه جدید سری بازی محبوب Angry Birds که این بار بر خلاف دفعات قبلی، باید به وسیله‌ی خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا ظاهری مثل Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت و تغییر کرده ، در واقع در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و  تمامی امتیاز ها را کسب کنید! می شود گفت این نسخه از Rovio شاید از پرندگان عصبانی نیز جذاب تر باشد!

تعداد بازدید از این مطلب: 770
Amir
19:13
یک شنبه 30 مهر 1391

 

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز
وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

تعداد بازدید از این مطلب: 723
Amir
14:16
دو شنبه 17 مهر 1391

 

عکس هایی زیبا از AC III

تعداد بازدید از این مطلب: 718
Amir
20:23
چهار شنبه 5 مهر 1391

 

شرکت یوبی سافت به تازگی چندین اسکرین شات جدید از بازی های Assassin’s Creed 3 و Assassin’s Creed :Liberation منتشر کرده است.با نگاه کردن به تصاویر Assassin’s Creed :Liberation می توان گفت که واقعا گرافیک بازی برای یک نسخه کنسول دستی بی نظیر است.
Assassin’s Creed 3 برای PS3 و XBOX 360 در تاریخ ۳۱ اکتبر ، برای PC در تاریخ ۲۱ نوامبر و برای Wii U در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد.Assassin’s Creed :Liberation نیز برای کنسول PSVita در تاریخ ۳۱ اکتبر عرضه خواهد شد.













منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1035
بازدید : 1035
Amir
15:14
دو شنبه 20 شهريور 1391

 

ناشر: Sony Computer Entertainment
سازنده: Naughty Dog
سبک: Action Adventure
پلتفورم: PS3
تاریخ انتشار:

تعداد بازدید از این مطلب: 868
Amir
1:7
دو شنبه 20 شهريور 1391


darks2

Darksiders II Update 3-SKIDROW | 3.110 GB

دانلود آپدیت شماره 3 بازی برای اولین بار دربین سایتها

داستان کلی بازی : Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.برای دانلود آپدیت شماره 3 این بازی از سایت دان پی سی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…


 

تعداد بازدید از این مطلب: 16491
Amir
9:8
یک شنبه 19 شهريور 1391

 

تعداد بازدید از این مطلب: 894
بازدید : 894
Amir
21:48
جمعه 17 شهريور 1391

 



کرایتک تصویری جدید از عنوان مولتی پلتفرم خود، یعنی کرایسیس 3 منتشر کرد. این تصویر جدیدی ست که از Hunter Mode گرفته شده است.کرایسیس به وسیله ی کرای انجین 3 بهینه میشود.وعده داده شده که جزییات همراه با تصاویر زیبا و بخش گیم پلی به وسیله یک شوتر پویا پیشرفت کند.
بازی در سال 2013 برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد که نسخه ی PC آن از DirectX 11 پشتیبانی خواهد کرد.




منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 645
بازدید : 645
Amir
22:7
چهار شنبه 15 شهريور 1391

 

شرکت کدمسترز تعدادی اسکرین شات از بازی ریسینگ خود به نام Grid 2 منتشر کرده است.
” Grid 2 گیمرها را،به مسابقاتی سریع ، معروف و هیجان انگیزی وارد می کند.پس از موفقیت های نسخه اول این بازی که استانداردهای جدیدی از جمله صدمه دیدن ماشین ها،هوش مصنوعی بازی ،طراحی بصری زیبا و برگرداندن زمان به عقب را به خوبی پیاده کرده بود،حالا Grid 2 با توجه به تجربه هایی که بدست اورده است دوباره تحولات اساسی در گیم پلی و بخش های فنی بازی بوجود اورده.








منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 593
بازدید : 593

تعداد صفحات : 9


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود