دانلود بازی Inversion نسخه Skidrow برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
17:43
سه شنبه 10 مرداد 1391

 

 

دانلود بازی Inversion نسخه Skidrow برای PC

دانلود بازی Inversion نسخه Skidrow برای PC

 

Inversion-SKIDROW + Only Crack by SKIDROW | 4.13 Gb
Year: 2012 | Genre: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person | Platform: PC | Language: English
Publisher: Namco Bandai Games | Developer: Saber Interactive
بهمراه آموزش مولتی پلیر بازی
کرک برای دانلود به صورت جداگانه

توضیحات : بازی در آینده ای رخ می دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن ها بسیار پیشرفته تر از انسان ها است. آن ها دارای سلاح هایی هستند که می تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح ها به راحتی سیستم های دفاعی انسان ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت های شهر را تغییر دهند و سیستمی را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می خواهند با حمله بیگانه ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

دانلود با لینک مستقیم از سایت وبلاگ گیم فان

 

 

Take on the role of a young father and husband, David Russel, who finds himself thrust into war when his peaceful city is invaded by an unknown enemy. With his daughter missing and conventional weapons and tactics all but useless, this ordinary cop and his partner Leo Delgado will rise up to heed the call of duty, master the fundamental forces of gravity and save the world

 

 

ادامه نقد بازی : داستان بازی بیش از حد کلیشه ای است و مانند آن را می توان در بازی های بسیار زیادی مشاهده کرد. یک فضای آخرالزمانی که بارها و بارها در بازی های مختلف دیده شده و کسی که به دنبال دخترش می گردد تا آن را نجات دهد. تا میانه های بازی، بازیکنان با توضیحات زیادی درباره Lutadoreها مواجه نمی شوند و همین طور سوال های زیادی به وجود می آیند که پاسخ درستی برای آن ها پیدا نمی شود و بازیکنان بدون هیچ مقدمه ای گرفتار تله های جاذبه ای Lutadoreها می شوند. داستان بازی دارای شکاف های زیادی است که باعث می شود روند آن را متوجه نشوید و توضیحات کم آن نیز باعث می شود تا در طول بازی با سردرگمی مواجه شوید. میان پرده های بسیار زیادی را درطول بازی مشاهده می کنید که هر کدام آن ها بخش هایی از بازی را روایت می کنند، اما چنان بد طراحی شده اند که با رد کردن آن ها نیز چیزی را از دست نداده اید. حتی ارتباط های احساسی میان دیویس و دخترش هم خوب از کار درنیامده و واقعاً بد به نظر می رسند. خیلی خوشحالیم که می توان این قسمت ها را رد کرد!

گرافیک

Inversion با موتور مخصوص استودیوی Saber Interactive ساخته شده که Saber3D Engine نام دارد. بازی در این بخش عنوان چشم نوازی نیست و اصلاً خوب از کار درنیامده است. البته در حالت کلی شاید بتوان گفت که گرافیک بازی در سطح معمولی ای قرار دارد، اما دارای ضعف های متعددی است. محیط های بازی چندان خوب طراحی نشده اند و کمبود جزئیات به خوبی در آن ها مشخص می شود. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که طراحی شخصیت های بازی باید بسیار بهتر از این ها صورت می گرفت که متأسفانه به این شکل نیست و ما با نمایشی نه چندان خوب در این قسمت روبرو هستیم. طراحی محیط های مخروبه شهرها خوب انجام شده و حالت ویرانی و وجود یک آشوب به خوبی در بازی احساس می شود. اما استفاده از بافت های نه چندان با کیفیت باعث شده که این قسمت ها نیز زیبا به نظر نرسند. جلوه های ویژه بازی مانند افکت های آتش و دود خوب طراحی نشده اند. فیزیک بازی بد نیست و می توانید تخریب پذیری های خوبی را مشاهده کنید که به مدد موتور Havoc در بازی صورت می گیرند. البته در قسمت هایی که در فضای بدون جاذبه قرار می گیرید نیز می توانید نمایش خوبی از فیزیک بازی را مشاهده کنید.

آموزش مولتی پلیر بازی : اول فایل Grnnlma رو دانلود کنید و بریزید توی فولدر Steam تون.بعد باید فیکس بازی رو دانلود کنید (دانلود کنید) بعد از دانلود فیکس رو کپی کنید توی پوشه Bin بازی.بعد از اون بازی رو اجرا کنید و به Inversion جوین بشید…خوش بگذره دوستان..نویسندگان دان پی سی

 

inversion-pc pic2
inversion-pc pic4
 

inversion-pc

 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1465
بازدید : 1465

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود