دانلود بازی The Adventures Of Tintin: Secret Of The Unicorn 2012

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
13:58
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391

بازیThe Adventures Of Tintin: Secret Of The Unicornجزو بازی های جدیدی است که در دسته اکشن و ماجرایی جای گرفته است و حتما داستان هایی از این شخصیت در کتاب ها دید یا شنیده ا ید.این بازی در همان ماه های اولیه فروش خود طرفداران بی شماری را جدب کرد. شرکت سازنده ی این بازی Ubisoft است که هرسال بازی های بسیار زیبایی را روانه ی بازار می کند. در این بازی شخصیت ها به دو زبان انگلیسی و روسی صحبت می کنند. شخصیت اصلی بازی تن تن جوانی است، که همه ما او را می شناسیم ودرکتاب ها و  فیلم های دیده ایم ونیاز به تعریف آن نیست. شما در این بازی در نقش تن تن هستید وبه همراه سگ باوفایتان به حدود 20کشور مختلف سفر می کنید و پرده از معماها سخت و پیچیده برمی دارید. درکل Tintin یک بازی زیبا و گرافیکی خوب است. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. از ویژگی های این بازی می توان به محیط کاملا ماجراجویانه و اکشن ،قابلیت بازی آنلان، قابلیت بازی دو نفره و ویژگی های منحصر به فرد هر شخص در این بازی نام برد. بازی فوق به عنوان یکی از برترین بازی های امسال می تواند باشد. گیم پلی عالی بازی ٬ داستان پردازی بسیار حرفه ای ٬ گرافیک قابل قبول همگی ویژگی هایی هستند که هر گیمر را برای بازی کردن این شاهکار مهیج به سمت خود می کشاند. همچنین شما در این بازی می توانید اشیاء را برداشته و به دشمنان خود پرتاب کنید. البته لازم به ذکر است که خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده، اما به بازی هیجان خاصی میدهد. شما می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

The Adventures Of Tintin ScreenShot 1

The Adventures Of Tintin ScreenShot 2

The Adventures Of Tintin ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Cpu: Intel Core 2 Duo 2 GHz or equivalent AMD Athlon 64 X2 4000
Ram:1 GB (Windows XP) / 2GB Windows Vista / 7
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT / ATI Radeon HD 3800 or better
DirectX: DirectX 9.0c or DirectX 10, DirectX 11
Hard Drive: 5 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی فایل setup.exe را اجرا کنید.

کرک بازی بر روی بازی قرار داده شده است.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

Ashampoo Burning Studio 10

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

۷Zip


تعداد بازدید از این مطلب: 1426
بازدید : 1426

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود