دانلود بازی Binary Domain نسخه Skidrow برای Pc

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
14:20
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391

 

 

 

توضیحات: Binary Domain یک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسیاری از بازی های موجود در بازار می توانید مشاهده کنید، اما المان هایی در این بازی وجود دارند که باعث شده این عنوان دارای قسمت هایی باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زیادی به بازی Vanquish دارد. البته این شباهت به این دلیل است که در هر دوی این بازی ها تفکر ژاپنی موج می زند و این موضوع یعنی اینکه مبارزه با موجوداتی بسیار بزرگ و عجیب و غریب حتماً در بازی قرار دارد. اما BD یک روند اکشن بسیار خوب را پیش روی شما قرار می دهد. اکشن بازی شامل مبارزه با ربات های مختلف و Boss Fightهایی می شود که مانند آن را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. در طول بازی همیشه، هم گروهی شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. یکی از قسمت های جالب توجه بازی این است که اگر میکروفن داشته باشید، می توانید دیالوگ های خاصی را که برای دستور دادن هم تیمی هایتان است را بیان کنید.

 دانلود به همراه نسخه ی کم حجم BlackBox

دانلود با لینک مستقیم از سایت دان پی سی

 

 

Tokyo, 2080. On the streets of metropolis converged in fierce fighting people, and robots. International peacekeeping force, sent to stabilize the situation, fights in abandoned areas. But in a war with such an unusual and seemingly alien to human nature of the enemy soldiers are beginning to wonder whether what they are doing? Does the machine have become so humane? Or is it people are gradually turning into robots
Especially for the Binary Domain created an innovative artificial intelligence system. Opponents will be able to assess the situation on the battlefield and be responsive to changes. Therefore, players will have to carefully plan their actions and do not forget to be careful. Only then can they succeed

 

Binary Domain یک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسیاری از بازی های موجود در بازار می توانید مشاهده کنید، اما المان هایی در این بازی وجود دارند که باعث شده این عنوان دارای قسمت هایی باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زیادی به بازی Vanquish دارد. البته این شباهت به این دلیل است که در هر دوی این بازی ها تفکر ژاپنی موج می زند و این موضوع یعنی اینکه مبارزه با موجوداتی بسیار بزرگ و عجیب و غریب حتماً در بازی قرار دارد. اما BD یک روند اکشن بسیار خوب را پیش روی شما قرار می دهد. اکشن بازی شامل مبارزه با ربات های مختلف و Boss Fightهایی می شود که مانند آن را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. در طول بازی همیشه، هم گروهی شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. یکی از قسمت های جالب توجه بازی این است که اگر میکروفن داشته باشید، می توانید دیالوگ های خاصی را که برای دستور دادن هم تیمی هایتان است را بیان کنید.

 

عکس شماره 1

1
عکس شماره 2

2
عکس شماره 3

3

 


 

راهنمایی در باره فایلها
فایلهای سایت دان پی سی معمولا
سه بار Zip و یا Rar می شوند تا کمی از حجمشان کم شود وشما دوستان بتوانید راحت تر آن هارا دانلود کنید.برای دانلود این فایلها نیز شما نیاز به یک برنامه ی Winrar دارید که تمامی مراحل گفته شده را می توانید با آن اکسترکت نمایید.نکته ی قابل توجه دیگر آن است که تمامی فایلهای وبلاگ سی دارای 10 درصد ریکاوری در زیپ می باشند که اگر مشکلی در دانلود برای فایل رخ دهد شما می توانید آن را ریکاوری کرده وبازگردانی کنید.

 

لینک های دانلود مستقیم

دانلود قسمت اول (Binary Domain )
دانلود قسمت دوم (Binary Domain )
دانلود قسمت سوم (Binary Domain )
دانلود قسمت چهارم (Binary Domain )
دانلود قسمت پنجم (Binary Domain )
دانلود قسمت ششم (Binary Domain )
دانلود قسمت هفتم (Binary Domain )
دانلود قسمت هشتم (Binary Domain )
دانلود قسمت نهم (Binary Domain )
دانلود قسمت دهم (Binary Domain )
لینک های دانلود نسخه ی BlackBox
دانلود قسمت اول (Binary Domain )
دانلود قسمت دوم (Binary Domain )
دانلود قسمت سوم (Binary Domain )
دانلود قسمت چهارم (Binary Domain )
دانلود قسمت پنجم (Binary Domain )
پسورد فایلها:Www.Downp30.com

تعداد بازدید از این مطلب: 1523
بازدید : 1523

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود