بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
16:4
دو شنبه 23 مرداد 1391

 

 

 




Adrian Chmielarz،کارگردان خلاق Gears of War: Judgment،استودیو People Can Fly را به همراه دو نفر دیگر از اعضای تیم ترک کرده است. Mike Capps،مدیر شرکت Epic Games،در بیانیه ای راجع به این جدایی می نویسد:
نقل قول:

Adrian Chmielarz, Andrzej Poznanski و Michal Kosieradzki شرکت های People Can Fly و Epic Games را برای بدست آوردن فرصت های دیگر،که خودشان با هماهنگی هم آنرا اعلام خواهند کرد، ترک کردند.در ده گذشته،آنها در تبدیل People Can Fly به آنچه که امروز هست کمک شایانی کردند.ما برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.People Can Fly همچنان درباره عرضه Gears of War: Judgment در اوایل سال آینده هیجان زده است.


بعد از اعلام خبر جدایی،Chmielarz در توییتر ترس های طرفداران را با اعلام این که Judgment در دستان افراد با استعدادی ساخته می شود،از بین برده و گفت که بزودی پروژه جدید خود را معرفی خواهد کرد.


منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1171
بازدید : 1171
Amir
16:0
دو شنبه 23 مرداد 1391

 

 

 

آدریان شملارز، کارگردان بازی Gears of War: Judgment به همراه دو تن دیگر از اعضای تیم سازنده، People Can Fly را ترک کرد.
رییس اپیک، آقای کایک کپس، در این*باره در بیانیه*ای توضیح داده است:

Adrian Chmielarz, Andrzej Poznanski و Michal Kosieradzki راه خود را برای پیدا کردن فرصت*های بهتری از اپیک و People Can Fly جدا کردند. در طی ده سال گذشته، آن*ها تمام تلاش خود را کردند تا تیم People Can Fly به خوبی و با استعدادی که اکنون هست تبدیل شود. ما برای آن*ها آینده*ی درخشانی را آرزومندیم. People Can Fly همچنان در تلاش است تا بازی Gears of War: Judgment را در نیمه*ی اول سال آینده به دست طرفداران برساند.

 

بعد از این اطلاعیه، شملارز در توئیتر خود به طرفداران بازی Gears اطمینان داد که این بازی همچنان در دست افراد کاردرستی است، و همچنین اشاره کرد که اطلاعات پروژه*ی بعدی او به زودی فاش می*شود.

آقای شملارز اخیرا در مصاحبه*ای با Game Informer در مورد بازی Gears of War: Judgment توضیح داده بود. مصاحبه*ی او در شماره*ی جولای مجله**ی گیم*اینفورمر منتشر شده است.


منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1182
بازدید : 1182
Amir
17:30
شنبه 21 مرداد 1391
Amir
12:29
شنبه 21 مرداد 1391

 

 

 

به تازگی باکس آرت عنوان ARMY OF TWO: THE DEVIL’S CARTEL’ منتشر شده و همچنین اطلاعاتی نیز از داستان و روند گیم پلی بدست امده است.



سازنده ی بازی Visceral Games می باشد, سازنده ی عنوان بزرگ Dead Space. این عنوان یعنی Army of TWO The Devil’s Cartel تجربه ای منحصر به فردی را از ژانر سوم شخص تیراندازی خواهد داشت. موتور بازی Frostbite 2 می باشد که بازی را به حداکثر فیزیک تخریب برسانند. شما و همراهتان باید هر چیزی که سر راهتان است را نابود کنید تا جلوی محموله ی مواد مخدر Cartel را در رسیدن به مکزیک بگیرد. در مراحلی هم که براساس همکاری دونفره می باشد هر کدام از بازیباز ها می بایستند که کار های شخصی خود را انجام داده تا به هدف نهایی و مشترک برسند
منبع

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1286
بازدید : 1286
Amir
18:15
جمعه 20 مرداد 1391

 

 

 

به نظر می رسد که گاهی اوقات مجبور هستیم برای عنوانی که مدت هاست خبری از آن نیست و شایعاتی پیرامون لغو آن به گوش می رسد خبری صادر کنیم تا از یادها نرود.

 



این اتفاق دقیقا در مورد بازی The Last Guardian می باشد که امروز بحث های بسیار زیادی در مورد بازی شنیده می شد و سایت playstationlifestyle.net در یک خبر شوک آور ساخت این عنوان را کنسل و رها شده اعلام کرد. اما خوشبختانه در آخرین خبرها گفته شده است که بازی حداقل در حال ساخت می باشد.

با توجه به چند روزنامه نگار ایالات متحده در توییتر از جمله ( جیم ریلی از Game Informer ) در تماسی که با سونی گرفته شده این شرکت تایید کرده است که بازی همچنان زنده می باشد اما چیز بیشتر و جدیدی برای گزارش در این زمان وجود ندارد.

احتمالش هست که سونی فقط از پسوند نام تجاری دیگری برای بازی استفاده کند امید می رود که بخش روابط عمومی SCEA در این مورد و آن چه که اتفاق افتاده توضیح بیشتری بدهد

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1178
بازدید : 1178
Amir
18:13
جمعه 20 مرداد 1391

 

 

Activision تایید کرده است که بخش مولتی پلیر بازی BO II در نمایشگاه گیمزکام 2012 قابل بازیست.

 



اکتیویژن در بیانیه ای اعلام کرده است که از همان روز اول نمایشگاه(15 آگوست) بازدیدکنندگان میتوانند به غرفه ی BO II (واقع در سالن 6 غرفه ی A21/B30- A31/B30 رفته) و بخش مولتی پلیر این عنوان ساخته Treyarch را تجربه کنند.

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1271
بازدید : 1271

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود