بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
12:45
یک شنبه 19 مرداد 1393

Alex Hutchinson کارگردان بازی Far Cry 4 جدیدا جزئیات جدیدی در مورد بخش چند نفره بازی و مراحل ساخت آن منتشر کرده است. برای مشاهده جزئیات بیش تر در این مورد به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1641
Amir
17:37
سه شنبه 16 آبان 1391

 

Gears of War: Judgment به تازگی آرت ورکی جدید ساخته People Can Fly و Epic Games دریافت کرده است.
این آرت ورک Baird جوان به همراه سلاحش که هردو آماده نبرد اند،و Cole و Sofia تازه وارد را که آماده برای
پشتیبانی وی هستند را نشانگر است.



این بازی 19 مارچ در آمریکا منتشر می شود.

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1016
بازدید : 1016
Amir
22:6
چهار شنبه 15 شهريور 1391

 

بالاخره کم کم این تابستان سر و بی روح دنیای گیم در حال تمام شدن است و از این روز ها می شود کم کم نسیم خوش پاییزی را حس کرد . نسیمی که با خود آنقدر بازی می اورد که اگر بخواهیم همه را تمام کنیم تا بعد از عید سال دیگر بازی خواهیم داشت .

با هم نگاهی به تاریخ عرضه بازی ها می اندازیم . تا امروز این تاریخ ها قطعی شده اند ولی از انجایی که در دنیای گیم تاخیر مد شده است ممکن است این تاریخ ها تغییر کنند .
September

( از ۱۱ شهریور تا ۹ مهر ) شروع به تغییر طبیعت و سرد شدن هوا و گرم شدن بازار بازی ها مخصوصا بازی های ورزشی ، نسیم های پاییزی کم کم از مناطق مرزی شروع به وزیدن خواهد کرد





Tekken Tag Tournament 2 – September 11


NHL 13 – September 11


Borderlands 2 – September 18


Kinect Sesame Street TV – September 18


Kinect Nat Geo TV – September 18


World of Warcraft: Mists of Pandaria – September 25


Dead or Alive 5 – September 25







October


(از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ) در ماه هالووین ما هم به استقبال ترس و هیجان می رویم . از رزیدنت اویل گرفته تا اساسینز کرید و داشنورد،NFS Most wanted داغی این ماه را بیشتر می کند .

 



Resident Evil 6 – October 2
NBA 2K13 – October 2
Pokémon Black & White 2 – October 7

XCOM: Enemy Unknown – October 9
Dishonored – October 9
Dance Central 3 – October 16
Skylanders: Giants – October 21
Medal of Honor: Warfighter – October 23
Street Fighter X Tekkan (Vita) – October 23
Forza Horizon – October 23
Professor Layton and the Miracle Mask – October 28
Assassin’s Creed III – October 30
Assassin’s Creed III: Liberation – October 30
Need for Speed: Most Wanted – October 30
Nike+ Kinect Training – October 30
Sports Champions 2 – October 30
WWE 13 – October 30





November

( از ۱۱ آبان تا ۱۰ آذر ) کم کم باید خود را اماده تغییر ها بکنیم . همه چیز تغییر می کند از رنگ و لباس طبیعت تا رنگ لباس بازیهای تیر اندازی اول شخص ! تغییر در ندای وظیفه و هیلو و هم رنگ شدن طبیعت با هیتمن می تواند لذت بخش باشد .



Halo 4 – November 6
LittleBigPlanet Karting – November 6
NASCAR The Game: Inside Line – November 6
Paper Mario: Sticker Star – November 11
Call of Duty: Black Ops II – November 13
Disney’s Epic Mickey 2: The Power of Two – November 18
Disney Epic Mickey: Power of Illusion – November 18
Hitman: Absolution – November 20
PlayStation All-Stars Battle Royal – November 20
Sonic & All-Stars Racing Transformed – November 20



December

( از ۱۱ آذر تا ۱۱ دی ماه ) همه چیز یکدست می شود . یا سفید یا سیاه ، می توان در این ماه فریاد انسان ها را از دور دست شنید و شاید فریاد کنسول های جدید در این ماه به گوش رسد .






Far Cry 3 – December 4





منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1060
بازدید : 1060
Amir
23:31
شنبه 11 شهريور 1391

 

در تصاویر جدید Forza Horizon ، تعقیب و گریز در خیابان*های شلوغ آن*هم با ماشین*های دوست داشتنی به تصویر کشیده است. گرافیک اسکرین شات*ها بسیار دیدنی است. اتومبیل*ها در این تصاویر به صورت کاملا طبیعی و با جزئیاتی بی نظیر طراحی شده*اند. این بازی که محصول مشترک Playground Games و استودیوی اصلی فورتزا یعنی Turn 10 اکتبر برای ۳۶۰ داران منتشر می*شود.







منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 802
بازدید : 802
Amir
11:51
جمعه 27 مرداد 1391

 

 

به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون بخش چند نفره عنوان Halo 4 توسط Microsoft و سازنده بازی 343 Studios منتشر شده است.
زمانی که بازیباز به رنک 50 در کلاس Spartan می رسد، قادر خواهد بود تا از بین 8 تخصصی که در ادامه عنوان خواهد شد یکی را برگزیند. هر کدام از این کلاس ها رنگ مخصوص به خود برای سلاح و زره و قابلیت های منحصر به فردی را دارند. زمانی که بازی باز یکی از کلاس ها را انتخاب می کند بازیباز باید پیش از این که تصمیم به انتخاب کلاس دیگری بگیرد باید حتما در کلاس اولی را که انتخاب کرده است به لول بالا تری (rank up) برسد. دو کلاس Wetwork و Pioneer در ابتدای عرضه بازی در اختیار بازیباز ها خواهد بود اما بقیه 6 کلاس را باید با پیش خرید بازی از فروشگاه های عرضه بازی یا خرید Halo 4 limited edition به دست آورید. هم چنین در ماه های پس از عرضه بازی این کلاس ها از طریق Xbox Live قابل خرید می باشند.
اما 8 کلاس تخصصی در بازی عبارتند از:
Wetwork: کلاسی که با استفاده از آن قادر به انجام حرکات به صورت مخفیانه و سریع هستید. زره این کلاس این امکان را فراهم می سازد تا با سرعت و بدون ایجاد صدا در نبرد ها شرکت کند و دست به نابود سازی دشمنان بزند.
Pioneer: به واسطه مد Track armour در این کلاس قادر خواهیدبود تا سریع تر در بازی به کسب تجربه و افزایش لول خود ( level up) بپردازید. این کلاس در هنگام عرضه بازی در دسترس خواهد بود.
Engineer: وظیفه این کلاس بیشتر در جهت تخریب یا بازسازی و تعمیر است . همچنین به واسطه مد Drop Recon armor که در این کلاس قرار دارد بازیباز این امکان را به دست می آورد تا از زمان و مکانفرود آمدن مهمات دشمن در بازی به کمک سیستم نظارت که از آن بهره می برد، مطلع شود.
Tracker: این کلاس برای هدف گیری مواضع در فواصل طولانی به کار می آید. مد requisition armour در این کلاس این امکان را می دهد تا با استفاده از آن دوباره در خواست دریافت مهمات جدید داده شود تا شاید سلاح بهتری نصیب بازیباز شود.
Rogue: به واسطه این کلاس شما قادر به افزایش دقت خود در هدف گیری در حین نبرد خواهید بود.
Stalker: به واسطه مد Nemesis armour که در این کلاس قابل دسترسی است شما قادر خواهید بودتا مکان تمام دشمنانی را که پیشتر شما را کشته اند ردیابی کنید و مکان آنها برای شما مشخص می شود.
Pathfinder: باعث کاهش زمان گرم شدن سلاح هنگام نشستن بر پشت صندلی مخصوص برای تیربار در وسایل نقلیه می شود. هم چنین به واسطه آن قادر خواهید بود تا سرعت خود را به هنگام حمل turret افزایش دهید.
Operator: به واسطه مد Wheelman armour در این کلاس شما قادر خواهید بود تا توان و استقامت بیشتری کسب کنید و هم چننی در هر وسیله های که هدایت آن را بر عهده دارید دوام و پایداری بیشتری خواهد داشت.
مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود با خرید Limited Edition این نسخه شما قادر به خواهید بود تا به مجموعه ای از نقشه ها در بازی تحت عنوان War Games map pack دسترسی داشته یاشید. و در صورتی که خواهان خرید این پک به صورت جداگانه بشید باید 2000 Microsoft Points بپردازید. این پک شامل 9 نقشه جدید خواهد بود و هم چنین می توانید به آیتم های مانند: Spartan-IV Scanner، Strider helmets و یک سری از نشان های جدید در بازی دسترسی داشته باشید.



لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1070
بازدید : 1070
Amir
10:30
پنج شنبه 26 مرداد 1391

 

 

The Last Guardian قرار بود تا آخر 2011 به بازار عرضه شود. اما دقیقا چه اتفاقی افتاده که باعث شده این عنوان انحصاری PS3 که همه*ی نگاه*ها به آن دوخته شده است حتی نتواند خود را به 2012 برساند؟

یوروگیمر در طی جلسه*ی پرسش و پاسخی که با رئیس جهانی سونی، آقای یوشیدا در طی همایش GC امسال صورت داده، به نکاتی در این مورد پرداخته است.

یوشیدا درباره*ی TLG اذعان داشت: "تیم بازی هنوز به شدت در حال کار بر روی آن می*باشد. در حال حاضر یک سری مشکلات فنی خاصی وجود دارد که تیم پروژه در حال حل کردن آن*هاست. طی یک دوره ای خاصی از زمان وقتی که از بیرون به قضیه نگاه می*کردی به نظر می*آمد که بازی پیشرفت چندانی نداشته است. اما به هر حال کارهای خیلی زیادی برای ساخت یک عنوان باید انجام بدهید."


TLG نتوانست خود را به همایش GC 2012 که دیروز برگزار (کنفرانس مطبوعاتی سونی) شد برساند. این موضوع برای TGS 2011 و E3 2012 هم صادق بود و بازی در تمام همایش*ها تاکنون غایب بوده است. همچنین خبری که چندی پیش منتشر شد و گفته شد که یودا، کارگردان بازی تنها به صورت قراردادی بر روی بازی کار می*کند و بعد از پروژه نیز از Team ICOخداحافظی می*کند نگرانی در مورد سرنوشت پروژه را دوچندان کرد.

خوب به چه دلیل ساخت بازی این*‎‎قدر به طول انجامیده؟ به گفته*ی یودا، Sony Japan مجبور شد تا بعضی از کارها را کاملا از دوباره انجام بدهد تا بازی بتواند دوباره به وضعیت "قابل بازی بودن" برسد.

"با این که در یک دوره*ای TLG قابل بازی بود که ما در یک مقطعی حتی این احساس را کردیم که بازی می*تواند به مرحله*ی تولید نهایی وارد شود و حتی زودتر از موعد در مورد زمان عرضه*ی بازی نیز صحبت کردیم، اما در نهایت معلوم شد که مشکلات فنی بدتر از آن است که بشود آن*ها را حل کرد. به همین دلیل مهندسان ما مجبور شدند به عقب برگردند و یک سری کارها را کاملا از دوباره انجام دهند."

با این*که بعضی شواهد نشان می*داد که بازی به نسل بعد منتقل شده و قرار است به همراه لانچ PS4 در اواخر سال آینده به بازار عرضه شود، اما یودا در این مورد قاطعانه و مصر است که بازی برای PS3 عرضه می*شود. وی گفت: "بازی [همچنان] بر روی PS3 در حال توسعه و ساخت می*باشد."



لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1104
بازدید : 1104
Amir
16:4
دو شنبه 23 مرداد 1391

 

 

 




Adrian Chmielarz،کارگردان خلاق Gears of War: Judgment،استودیو People Can Fly را به همراه دو نفر دیگر از اعضای تیم ترک کرده است. Mike Capps،مدیر شرکت Epic Games،در بیانیه ای راجع به این جدایی می نویسد:
نقل قول:

Adrian Chmielarz, Andrzej Poznanski و Michal Kosieradzki شرکت های People Can Fly و Epic Games را برای بدست آوردن فرصت های دیگر،که خودشان با هماهنگی هم آنرا اعلام خواهند کرد، ترک کردند.در ده گذشته،آنها در تبدیل People Can Fly به آنچه که امروز هست کمک شایانی کردند.ما برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.People Can Fly همچنان درباره عرضه Gears of War: Judgment در اوایل سال آینده هیجان زده است.


بعد از اعلام خبر جدایی،Chmielarz در توییتر ترس های طرفداران را با اعلام این که Judgment در دستان افراد با استعدادی ساخته می شود،از بین برده و گفت که بزودی پروژه جدید خود را معرفی خواهد کرد.


منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1169
بازدید : 1169
Amir
16:0
دو شنبه 23 مرداد 1391

 

 

 

آدریان شملارز، کارگردان بازی Gears of War: Judgment به همراه دو تن دیگر از اعضای تیم سازنده، People Can Fly را ترک کرد.
رییس اپیک، آقای کایک کپس، در این*باره در بیانیه*ای توضیح داده است:

Adrian Chmielarz, Andrzej Poznanski و Michal Kosieradzki راه خود را برای پیدا کردن فرصت*های بهتری از اپیک و People Can Fly جدا کردند. در طی ده سال گذشته، آن*ها تمام تلاش خود را کردند تا تیم People Can Fly به خوبی و با استعدادی که اکنون هست تبدیل شود. ما برای آن*ها آینده*ی درخشانی را آرزومندیم. People Can Fly همچنان در تلاش است تا بازی Gears of War: Judgment را در نیمه*ی اول سال آینده به دست طرفداران برساند.

 

بعد از این اطلاعیه، شملارز در توئیتر خود به طرفداران بازی Gears اطمینان داد که این بازی همچنان در دست افراد کاردرستی است، و همچنین اشاره کرد که اطلاعات پروژه*ی بعدی او به زودی فاش می*شود.

آقای شملارز اخیرا در مصاحبه*ای با Game Informer در مورد بازی Gears of War: Judgment توضیح داده بود. مصاحبه*ی او در شماره*ی جولای مجله**ی گیم*اینفورمر منتشر شده است.


منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1178
بازدید : 1178
Amir
17:30
شنبه 21 مرداد 1391
Amir
12:29
شنبه 21 مرداد 1391

 

 

 

به تازگی باکس آرت عنوان ARMY OF TWO: THE DEVIL’S CARTEL’ منتشر شده و همچنین اطلاعاتی نیز از داستان و روند گیم پلی بدست امده است.



سازنده ی بازی Visceral Games می باشد, سازنده ی عنوان بزرگ Dead Space. این عنوان یعنی Army of TWO The Devil’s Cartel تجربه ای منحصر به فردی را از ژانر سوم شخص تیراندازی خواهد داشت. موتور بازی Frostbite 2 می باشد که بازی را به حداکثر فیزیک تخریب برسانند. شما و همراهتان باید هر چیزی که سر راهتان است را نابود کنید تا جلوی محموله ی مواد مخدر Cartel را در رسیدن به مکزیک بگیرد. در مراحلی هم که براساس همکاری دونفره می باشد هر کدام از بازیباز ها می بایستند که کار های شخصی خود را انجام داده تا به هدف نهایی و مشترک برسند
منبع

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1282
بازدید : 1282

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود