خبر های جدید پیرامون بخش آنلاین Call Of Duty: Black Ops 2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
11:53
جمعه 27 مرداد 1391

 

 

سری Call Of Duty در چند سال اخیر نتوانسته است مانند گذشته موفق باشد و کمبود خلاقیت در نسخه*های اخیر باعث شده است که این بازی دیگر درخشش سالهای قبل را نداشته باشد. اما استودیو Treyarch برنامه*های ویژه*ای برای نسخه جدید این بازی یعنی Black Ops 2 تدارک دیده است.
در همایش Gamescom امسال این استودیو به معرفی ویژگی*های جدید بخش آنلاین بازی پرداخته است که به بیان پنج مورد از مهمترین این ویژگی*ها می*پردازیم:

  1. ساخت کلاس: ویرایش کلاس بازی در Black Ops 2 به مراتب ساده*تر از قبل است و به بازیکن آزادی عمل بیشتری خواهد داد. ساخت یک کلاس بر اساس ده ویژگی سیستم استوار است و بازیکنان با استفاده از این ویژگی*های به بالابردن سطح اسلحه*ها، تجهیزات و توانایی*های خود می*پردازند.
  2. سیستم امتیازدهی: سیستم امتیازدهی بازی دیگر بر اساس کشتن تنها نخواهد بود و لازم نیست برای بردن جایزه و افزایش سطح خود فقط به کشتن دشمنان پرداخت. این سیستم به بازیکنان این اشتیاق را می*دهد که هر کدام به نحوی در صحنه نبرد ایفای نقش کنند.
  3. عملکرد اسلحه: اعتماد* به* نفس بالا تاثیری در سطح عملکرد اسلحه نخواهد داشت. بازیکنان درخواهند یافت که اعتماد به نفس بالا فقط در بهبود عملکرد خودشان تاثیر دارد و بهبود عملکرد اسلحه به چیز دیگری نیازمند است.
  4. پشتیبانی صوتی: بازیکنان قادر خواهند بود زمانی که دوستانشان در حال بازی هستند با صدای خود به تشویق و ترغیب آنها در شکست دادن دشمن بپردازند. آنها قادر خواهند بود زمانی که کشته می*شوند مانند یک فرمانده به دلگرمی دادن هم*تیمی*های خود بپردازند.
  5. جوایز جدید: جوایز جدیدی به بازی اضافه شده*اند که با استفاده از سیستم جدید امتیازدهی قابل دسترسی خواهند بود. از جمله آنان می*توان به سلاحی قابل پرتاب اشاره کرد که هنگام برخورد به زمین و انفجار شعله*هایی به مراتب وسیع*تر از قبل ایجاد می*کند، از دیگر جوایز می*توان به سلاح نگهبان اشاره کرد، سلاحی که بر روی زمین قرار می*گیرد و به دشمنانی که در تیررس آن هستند تیز اندازی می*کند.


Treyarch همچنین به ویژگی*های دیگر بازی نظیر سیستم جدید Matchmaking و مدهای جدید بازی پرداخت. تلاش برای القای خون جدید در پیکر سری Call Of Duty ادامه دارد.
Black Ops 2 در تاریخ 23 آبان امسال برای پلتفرم*های PC ،Xbox 360 ،PS3 و Wii U عرضه خواهد شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 917
بازدید : 917

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود