سازندگان Dishonored:بازیکنان تشنه بازی های غیر خطی اند

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
22:20
چهار شنبه 1 شهريور 1391

 

Dishonored اجازه میدهد تا یک چاشنی Sandbox گونه ، قابل عملی شدن روی ماموریت های بازی باشد؛ چیزی که Harvey Smith از شرکت Arkane فکر میکند گیمر هایی که بازی های دهه 90 که القا کننده ی این قضیه بودند را از دست دادند، برای این بازی اشتیاق خاصی دارند.



آقای اسمیت در صحبتی که با EU PS Blog داشتند، اشاره کردند که به گیمر های کم سن و سال ، با اینکه با شوتر های بسیار خطی و سینمایی بزرگ شدند بسیار امیدوارند.

“وقتی که ما یک بازی مثل این رو منتشر میکنیم، بعضی وقتها بچه ها نزد ما میایند و میگویند: این بازی مغز منو ترکوند(!)؛ من نمیدونستم بازی ها میتونن این کارهارو هم انجام بدن ، من قبلاً فقط بازی های خطی رو انجام داده بودم”
این چیزی هست که ما دوست داریم شنیدارش باشیم. من امید بیشتری به 13 ساله هایی دارم که بازیهایی مثل Day Z،Dwarf Fortress یا Eve Online انجام میدن من فکر میکنم آونا به خلاقیت داشتن در بازیها تشنه هستند نه به تجربه ای از بازیهای کوته فکر."

اسمیت همچنین افزود:" Dishonored میتواند نسبت به بازیهای موجود چه از لحاظ عکس العمل های پرخاشگرانه دشمنان و چه از نظر تاکید بر واقعی بودن مخفی کاریهای بازی سخت تر باشد."

بازی Dishonored اکتبر امسال بر روی PC ، X360 و PS3 عرضه خواهد شد.

منبع



تعداد بازدید از این مطلب: 731
بازدید : 731

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود