بیش از یک ماه تا عرضه*ی Resident Evil 6 زمان باقی مانده، اما کپکام از همین حالا اعلام کرده که بازی گلد شده است. به این معنی که ساخت آن به طور کامل به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله*ی چاپ و تکثیر به سر می*برد. البته این موضوع فقط در مورد نسخه*های کنسولی صدق می*کند. نسخه*ی PC بازی هم*چنان در حال ساخت می*باشد و تا آخر امسال عرضه نمی*شود.

هفته*ی پیش در گیمزکام از سرویس آنلاین رایگانی تحت عنوان ResidentEvil.net پرده*برداری شد. این سرویس تمامی آمار و رکوردهای شما را در هر لحظه ثبت می*کند. اطلاعاتی مانند تعداد Killهای شما، تعداد و نوع اسلحه*هایی که استفاده کرده*اید، مدال*ها و تعداد امتیازهایی که در مدهای مالتی پلیر بازی به دست آورده*اید، مقدار زمانی که به انجام بازی پرداخته اید و ... را ثبت می*کند. تمامی این آمارها و رکوردها را می*توانید با دوستان خود در سرتاسر جهان مقایسه کنید. علاوه بر آن، این سرویس به اکانت توییتر و فیسبوک شما نیز وصل می*شود و می*توانید وضعیتتان را در هر لحظه از جمله آخرین اچیومنت*هایی که بدست آورده**اید و همچین دریافت هشدار زمانی که رکوردتان توسط بقیه زده شده است و ... را ببینید. و البته همه**ی این*ها را می*توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن رایگان مخصوص این سرویس نیز برای اسمارت*فون*ها که سیستم عامل*های iOS ،Android و ویندوز دوایس پشتیبانی می*کند و قراره همراه با لانچ سرویس RE.net، عرضه شود، در نظر گرفته شده است که تمامی این* موضوعات را می*توانید از موبایل*های خود دنبال کنید.
این سرویس علاوه بر این*ها از واحد امتیازدهی و پولی مخصوصی با نام RE Points استفاده می*کند که زمانی که تنها به سرویس کانکت شوید و یا وارد چلنج*های مختلف آنلاین بازی می*شوید می*توانید RE Points به اکانت خود اضافه کنید. در صورت افزایش RE Points شما با بازی کردن مداوم، می*توانید آن*ها را با آیتم های جالبی مانند لباس*های جدید برای مد مرسنریز و فیگورهای جدید برای شخصیت شما در مالتی پلیر و ... تبادل کنید.
برنامه و رویدادهای آنلاین همیشگی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که می*توانید در هر لحظه از آن*ها باخبر شده و در آن*ها شرکت کنید و به رقابت با دیگر بازیکن*ها بپردازید. مانند رقابت با دیگران برای رسیدن به بیشترین امتیاز در مد مرسنریز، پیوستن به دیگر بازیکن*ها و کشتن یک تعداد دشمن و ... که با شرکت کردن در همه*ی این*ها می*توانید از RE Ponits و در نتیجه از جوایز آن بهره مند شوید.
در نهایت رویدادهای "مسابقات قهرمانی کمربند" نیز برای سرویس در نظر گرفته شده است. با رقابت و پیروز شدن در این مسابقات خاص می*توانید کمربند مخصوص قهرمانی را که نشانه*ی پیروزی بزرگ است، نصیب خود کنید. این کمربند در هر زمان تنها به یک بازیکن اعطا می*گردد و شما باید بعد از به دست آوردنش، از این کمربند محافظت کنید (با شرکت در مسابقات)، در غیر این صورت بازیکن*های دیگر می*توانند آن را از شما بگیرند.

تریلر مربوط به ResidentEvil.net را می*توانید از اینجا مشاهده کنید.



Resident Evil 6 قرار است در 2 اکتبر برای PS3 و Xbox360 عرضه شود. لینک منبع