Tameem Antoniades از Ninja Theory اعلام کرد، بازی DmC: Devil May Cry دارای بخش Co-Op نبوده و در این راستا، تهییه کننده*ی بخش آمریکایی Capcom آقای Alex Jones اذعان داشت که شاید در سری های بعدی، این بخش نیز قرار داده شود.
Jones در مصاحبه با IGN در مورد می*گوید: "قصد ندارم شما را اذیت کنم؛ ما به دلایلی که با بخش داستانی نیز ارتباط دارد، نمی*توانیم از بخش co-op استفاده نماییم؛ برای مثال، یکی از آن ها این است که داستان اصلی بازی پیرامون Dante بوده و وجود شخصی دیگر می*تواند ضرباتی به داستان بازی وارد کند. DmC از آن دسته بازی هایی است که بازیباز می*خواهد تمام دشمنان را از بین برده تا با استفاده از قدرت آن ها، به ارتقای خود بپردازد؛ بنابراین اگر بخواهید در کنار کس دیگری به جنگ بپردازید، قطعا نتیجه*ی جالبی نخواهد داشت و به مشکل بر خواهید خورد. اگر در آینده راه حلی برای مشکلات یاد شده پیدا کردیم شاید از این بخش استفاده کنیم ولی در حال حاضر شما فقط و فقط باید به تنهایی پیش رفته و کنترل Dante را در دست بگیرید."
Tameem Antoniades نیز ساعاتی پیش و در توییتر خود موضوع Co-Op را به کل تکذیب کرد و گفت: "ما برنامه ای برای بخش Co-Op نداشته، نداریم و نخواهیم داشت؛ متاسفم!"
DmC: Devil May Cry در تاریخ 15 January سال 2013 برای PS3 و Xbox 360 منتشر شده و مدتی بعد نیز برای PC عرضه خواهد شد.



لینک منبع