کارگردان Dark Souls به فکر گذاشتن easy mode

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
21:21
سه شنبه 14 شهريور 1391

 

 


کارگردان بازی Dark Souls،آقای Hidetaka Miyazaki به تازگی گفته است که درجه سختی بازی بسیاری از بازیکنان را از بازی کردن آن منصرف می کند و او به فکر یک easy mode برای بازی است.




Miyazaki از From Software در این باره به Metro توضیح می دهد که:
نقل قول:

من دوست دارم بازی هایم "راضی کننده" توصیف شوند نه "سخت".به عنوان یک حقیقت،من می خواهم به بازی کنان فرصتی دوباره برای سختی بازی بدهم.به هر حال باید بگویم که Dark Souls بازی سختی است و بسیاری از بازیکنان از بازی کردن آن خودداری می کنند.

نقل قول:


این حقیقت واقعا برای من تلخ است.در واقع من دارم به این مسئله که یک درجه سختی دیگر تهیه کنم که همه بتوانند بازی را تمام کنند و یا برای دیگر بازی کنان پیام هایی ورای بازی ها سخت ما بفرستند،فکر می کنم.

او ادامه داد:


نقل قول:


به هر حال،من فکر می کنم که بازی کنان تنها بازی های آسان را بازی نمی کنند.چیزی که آنها می خواهند،بازی های جالب و با ارزش است.پس،من فکر می کنم که حذف شدن استرس و دلهره ای که ارتباطی به این ارزش ها ندارد،طبیعی است.

نقل قول:


من فکر می کنم دلیل افزایش تعداد بازی های آسان در این روزها این است که سختی بازی هایی که عرضه می شوند ربطی به عناصر جالب و با ارزش بازی ندارد.

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 502
بازدید : 502

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود