Dead Space 3 قرار است از نیاکان خود خیلی بزرگتر باشد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
22:8
چهار شنبه 15 شهريور 1391

 

به نظر می رسد که Dead Space 3 قرار است از نیاکان خود خیلی بزرگتر باشد.Visceral Games درباره اینکه چرا شما می توانید تقریبا صد ساعت از گیم پلی آن استفاده کنید،توضیح می دهد.و البته ربطی به ساعات co-op ندارد.





Yara Khoury،دستیار تهیه کننده Dead Space 3،در مصاحبه ای با AusGamers اطلاعات بیشتری از weapon crafting داده و می گوید که این قابلیت در کنار دیگر قابلیت ها ساعات بازی را افزایش می دهد.Khoury می گوید:
نقل قول:

من فکر می کنم Dead Space 3 کمی متفاوت است.به این خاطر که گیم پلی و محیط بازی عمق بیشتری دارند.بنابراین در بازی راه دومی هم هست،که اضافه و در واقع اختیاری هستند که اگر مایل به اکتشاف در آنها باشید و به دنبال منابع بزرگی باشید،عالی خواهند بود.

او ادامه داد:


نقل قول:


پس این کاملا به weapon-crafting ربط دارد.و همینطور به مدیریت منابع،خصوصا در دنیایی که باید در آن به دنبال بهترین منابع برای بدست آوردن بهترین بخش ها (برای ساخت اسلحه) و ساختن قوی ترین اسلحه ها بگردید.پس تمام اینها به هم می پیوندند تا سرمایه گذاری های ما را در گذاشتن گزینه های بیشتر برای اکتشاف در بازی متمرکز کنند.

Khoury درباره طول بازی اینگونه ادعا کرد:


نقل قول:


اگر به weapon crafting علاقه دارید،اگر می خواهید به اکتشاف تمام راه های جانبی بپردازید،اگر می خواهید بازی را co-op تجربه کنید،می توانید حدود صد ساعت از بازی لذت ببرید.انتخاب های بیشتری در Dead Space 3 هستند،می توانید زمان بسیاری را به این کارها اختصاص دهید.

نقل قول:


من می خواهم بگویم که بازی عمیق تر شده و از گیم پلی عمیق تری نیز استفاده می کند و من فکر می کنم که بازیکنان ارزش تکرار بالایی در بازی ما پیدا کنند،در واقع بیشتر از Dead Space و Dead Space 2 .


منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 989
بازدید : 989

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود