فروش darksiders ii کمتر از انتظارات سازندگانش بوده

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
10:32
چهار شنبه 22 شهريور 1391



دو بازی Darksiders 2 و Kingdom Hearts 3D طبق امار منتشره توسط NPD برای ماه اگوست توانسته اند در امریکا بالای 200 هزار نسخه بفروشند.بر اساس سخنان این شرکت بازی DII توانسته 247,000 نسخه در امریکا بفروشد.

مایکل پتچر تحلیل گر صنعت بازی در این باره می گوید :

نقل قول:

من فکر می کنم که فروش این بازی از انچه ان ها انتظارش را داشتند کمتر شده است.من فکر میکنم این بازی در سرتاسر جهان در دو هفته ی اول 500,000 نسخه فروخته است.با توجه به اینکه امار NPD تا به 25 اگوست بوده من فکر می کنم فروش بازی تا الان به 1 میلیون نسخه رسیده است.

نقل قول:


ولی من فکر می کنم که این بازی باید بیشتر از 2 میلیون نسخه بفروشد تا بتواند BreakEven بشود.(هزینه های ساختش را جبران کرده و به سود دهی برسد.)ما باید 1 ماه دیگر بهش فرصت دهیم و ببینیم فروشش چگونه خواهد شد.

شرکت نینتندو اعلام کرد که فروش بازی KH 3D حدود 180 هزار نسخه بوده است.اگر ما نسخه ی کالکتور این بازی یعنی Mark of Mastery را محاسبه کنیم فروش این بازی نیز از مرز 200 هزار نسخه خواهد گذشت.



منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 506
بازدید : 506

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود