نسخه pc باز RE6 با تاخیر بسیار مواجه است

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
18:15
شنبه 1 مهر 1391



Resident Evil 6 برای PC نیز منتشر خواهد شد ولی حداقل تا مدتی شاهد خبری درباره آن نخواهیم بود،زیرا به نظر میرسد این پورت تنها در مراحل ابتدایی کار میباشد! Svensson از کمپانی کپکام در صحبت هایش در Capcom Unity forum اعلام کرد:

نقل قول:

مدت زمانی طول خواهد کشید تا ما اطلاعات ورژن PC و جنبه های مرتبط با آن را منتشر کنیم.پروسه ساخت این ورژن تا زمانی که کار ورژن های کنسولی تمام و تکمیل و تثبیت نشده آغاز نخواهد شد.


البته طبق خبرها چند هفته پیش تازه این بازی Gold شد،به همین دلیل احتمالا زمان زیادی تا ساخت ورژن PC باقی مانده باشد.همچنین Svensson در ادامه صحبت های خود گفت که تغییرات درونی ای نیز در تیم ساخت این ورژن ایجاد شده است:

نقل قول:

تیم ساخت این ورژن تقریبا کوچک اما مناسب کار روی Resident Evil 6 PC هستند.البته این تیم نسبت به آنچه برای انجام ایم کار برنامه ریزی کرده بودیم،تغییر کرده است و به همین دلیل ممکن است حتی زمان پیشبرد ساخت آن طولانی تر از انتظار شود.اما قطعا این تیم بهتر از آن تیم قبلی کار خواهند کرد.


او در آخر اعلام کرد که ورژن های PC بازیهای مختلف بی اهمیت نیستند و یکی از درس هایی که آنها از پروژه های قبلی خود گرفته اند همین موضوع است.او اعلام کرد که اگر با ورژن PC بازی ها اینگونه برخورد شود نتیجه کار همچون Resident Evil 4 PC از آب در خواهد آمد که فن های سری چندان با آن رابطه خوبی نداشتند. Resident Evil 6 در ماه نوامبر برای PS3 و Xbox360 عرضه خواهد شد.

منبع



تعداد بازدید از این مطلب: 553
بازدید : 553

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود