Crysis 3 با گرافیکی خیره کننده در pc

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
15:0
جمعه 17 آذر 1391

 

کرایسیس 3 در نسخه ی PC دارای تعدادی گزینه ی اضافی برای بالاتر بردن کیفیت و وضوح تصویر بازی خواهد بود و نسبت به کرایسیس 2 بهبودهای فوق العاده ای رو شاهد خواهیم بود .

کاربران PC قادر خواهند بود ، که شی؛ ذرات، پردازش سایه، سایه ها، آب، فیلتر ناهمسانگرد، وضوح بافت، حرکت مقدار Blur رفته و انرژی لنز. را به خوبی بالا ببرن و با نهایت کیفیت بازی رو اجرا کنن .

مدیر فنی مارکو کوربتا گفت کرایسیس 2 همه ی این گزینه ها را پشتیبانی نمی کرد . چرا که از توسعه ی این بازی بر روی نسخه های کنسولی مکیده ایم تا زمان بیشتری برای کار بر وری نسخه ی PC داشته باشیم .



او همچنین گفت که تیم ما به پیشرفت های قابل توجهی بیشتر از کرایسیس 2 دست پیدا کرده است، به طور مخصوص در زمینه های "هوش مصنوعی سیستم , ناوبری، سیستم های انیمیشن بازی ، آب، حجم مه، سایه ابر، POM، AA، پارچه، پوشش گیاهی، ذرات، لنز و علف".

آقای Marco Corbetta در ادامه می گوید: "در سال گذشته وقت زیادی صرف بهینه سازی در جهت اجرای هر چه بهتر بازی و عملکرد بهتر حافظه شد و کار بر روی بخش های مختلف و پلتفرم های متفاوت صورت گرفت از جمله آن ها می توان به بخش رندر اشیا و جزییات اضافی بازی اشاره کرد."


وی می گوید: "یکی از مهمترین اهداف ما افزایش کیفیت تصویر بود و کار های بسیاری در زمینه ساخت هر چه بهتر نسخه PC بازی تحت DX11 و بخصوص در بخش تکنیک های anti-aliasing صورت گرفت، در واقع اکنون گیمرها می توانند علایق خود را از میان این ویژگی های مختلف گرافیکی برگزینند،

که البته شامل یک سری از ویژگی های معوقه ای که در موتور بازی پیشتر استفاده نشده بود نیز می شود، چرا که شامل انتخاب تمام تکنیک ها و دسترسی به تمام ویژگی ها می شود و به نوعی برخلاف روش مرسوم پیشین یعنی 'انتخاب و جابجایی' است."

آقای Marco Corbetta در پایان می گوید: "در زمینه بهبود سیستم tessellation در بازی، ما استفاده از این تکنیک را بر روی کاراکتر ها و عناصر محیطی عرضه کردیم و از آن جایی که عملکرد tessellation هنوز به آن سطح مطلبوبی که ما خواهان آن بودیم نرسیده بود ما دست به تحیقیات در بخش های دیگری زدیم و قابلیتی را تحت عنوان 'Pixel Accurate Displacement Mapping' خلق کردیم که موجب می شد تا جزییات کوچک دارای سیستمی real-time و سایه پردازی خودکار باشند."
پیش از این نیز سیستم مورد نیاز برای اجرای عنوان Crysis 3 بر روی PC معرفی شده بود. عنوان Crysis 3 در فوریه 2013 عرضه خواهد شد.


منبع



تعداد بازدید از این مطلب: 827
بازدید : 827

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود