Crytek و سخنانی پیرامون موتور های بازی سازی نسل بعد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
10:19
چهار شنبه 18 مرداد 1391

 

مدیر عامل شرکت Crytek آقای Cevat Yerli در مصاحبه با VG247 اعلام داشت که Unreal Engine 4 به هیچ وجه شرکت آن ها را شگفت زده نکرده و معیار نسل بعد نیز CryEngine 3 می*باشد.
هنگامی که VG247 از Yerli سوالی مبنی بر این که نظر وی در مورد موتور بازی*سازی شرکت Epic Games یعنی Unreal Engine 4 در مقایسه با CryEngine 3 چیست، ایشان پاسخ دادند: "ما CryENGINE 3 را یک موتور بازی*سازی آماده برای نسل بعد می*دانیم. ما فکر می*کنیم Unreal Engine 4 خیلی خوب کار خود را انجام داد ولی ما هنوز بر این باور هستیم که معیار نسل بعد CryENGINE 3 خواهد بود."
در ادامه از وی درمورد این که از چه ویژگی هایی از CryEngine 3 در آینده استفاده خواهد شد و این که آیا امکان معرفی موتور CryEngine 4 در سال های آینده توسط Crytek وجود دارد یا خیر پرسیده شد که Yerli در جواب گفت: "ما هنوز نگفته ایم که چه زمانی CryENGINE 4 منتشر خواهد شد و حتی این که این موتور اصلا ساخته خواهد شد یا خیر نیز را تایید نکرده*ایم چرا که معماری CryENGINE 3 بسیار به درد آینده نیز می*خورد و ما بر این باور هستیم که این موتور برای چندین سال در نسل بعد نیز کارایی داشته و قابل استفاده خواهد بود. این موتور قادر است تا گرافیک بازی های نسل بعد را نیز به خوبی پشتیبانی می*کند. حال ما به دنبال این هستیم که CryENGINE 3 را بهبود ببخشیم و با این تفاصیر، نیازی به ساخت نسخه*ی جدیدی نمی*بینیم."





لینک منبع



تعداد بازدید از این مطلب: 1387
بازدید : 1387

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود