بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
1:7
دو شنبه 20 شهريور 1391


darks2

Darksiders II Update 3-SKIDROW | 3.110 GB

دانلود آپدیت شماره 3 بازی برای اولین بار دربین سایتها

داستان کلی بازی : Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.برای دانلود آپدیت شماره 3 این بازی از سایت دان پی سی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…


 

تعداد بازدید از این مطلب: 16491
Amir
9:8
یک شنبه 19 شهريور 1391

 

تعداد بازدید از این مطلب: 894
بازدید : 894
Amir
21:48
جمعه 17 شهريور 1391

 



کرایتک تصویری جدید از عنوان مولتی پلتفرم خود، یعنی کرایسیس 3 منتشر کرد. این تصویر جدیدی ست که از Hunter Mode گرفته شده است.کرایسیس به وسیله ی کرای انجین 3 بهینه میشود.وعده داده شده که جزییات همراه با تصاویر زیبا و بخش گیم پلی به وسیله یک شوتر پویا پیشرفت کند.
بازی در سال 2013 برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد که نسخه ی PC آن از DirectX 11 پشتیبانی خواهد کرد.




منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 645
بازدید : 645
Amir
22:7
چهار شنبه 15 شهريور 1391

 

شرکت کدمسترز تعدادی اسکرین شات از بازی ریسینگ خود به نام Grid 2 منتشر کرده است.
” Grid 2 گیمرها را،به مسابقاتی سریع ، معروف و هیجان انگیزی وارد می کند.پس از موفقیت های نسخه اول این بازی که استانداردهای جدیدی از جمله صدمه دیدن ماشین ها،هوش مصنوعی بازی ،طراحی بصری زیبا و برگرداندن زمان به عقب را به خوبی پیاده کرده بود،حالا Grid 2 با توجه به تجربه هایی که بدست اورده است دوباره تحولات اساسی در گیم پلی و بخش های فنی بازی بوجود اورده.








منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 593
بازدید : 593
Amir
1:38
سه شنبه 14 شهريور 1391

 

 

داستان بازی I Am Alive در شهر شیکاگو آمریکا اتفاق می افتد؛ شیکاگویی که با آنچه در فیلم ها و بازی های دیگر (مانند Driver 2) دیده اید بسیار تفاوت دارد. در اینجا شیکاگو در اثر یک زمین لرزه بسیار مهیب تخریب شده و تمام راه های ارتباطی این شهر با سایر نقاط قطع شده و این در حالی است که مناطق و شهر های اطراف با بحرانی دیگر به نام کم آبی مواجه اند .به نظر می رسد که اتمسفر سنگینی بر بازی حاکم باشد و طراحان در بیشتر بازی می خواهند حس ترس و تنهایی و سکوت را به بازیکن منتقل کنند.بعد از این زلزله ۱۰٫۳ ریشتری که در شیکاگو آمده، تیم های نجات نتوانسته اند بسیاری از آسیب دیده ها را نجات دهند و میلیون ها نفر در زیر آوار جان باخته اند. قهرمان اصلی بازی شخصی معمولی و از طبقه متوسط جامعه به نام “آدام کولینس” است که در اثر این زلزله دوست دخترش را گم کرده و می خواهد برای نجات جان او شیکاگوی خراب شده را زیر و رو کند؛ اما غافل از این که در این راه جان خودش به خطر می افتد.


دید دوربین در بازی I Am Alive از دید اول شخص و کارکتر اصلی یعنی “آدام کولینس” است. فضای شهر شیکاگو بسیار به هم ریخته است و ساکنان این شهر برای زنده ماندن دست به هر کاری، حتی حمله به دیگر انسان ها و خوردن گوشت و تن آن ها می کنند؛ در این شرایط “آدام” باید بتواند از خودش دفاع کند و سازندگان هم برای این کار تکنیک ها و راه های زیادی را در اختیارش گذاشته اند.او می تواند سلاح های خالی (و در چند مورد همراه با فشنگ) را از سراسر شهر شیکاگو جمع آوری کند و به وسیله آن انسان های دیگر را بترساند؛ این سلاح ها شامل کلت، مسلسل و نارنجک می شوند. همچنین امکان رانندگی در سطح شهر شیکاگو وجود دارد که مطمئنا برای خیلی از بازیکن ها جذاب خواهد بود؛ به محض سوار شدن “آدام” به ماشین دید دوربین به نمایش سوم شخص از پشت ماشین می رود و در حالت پیاده هم می توانید از بین دو دید اول شخص و سوم شخص به دلخواه خود یکی را انتخاب کنید.از نظر گرافیکی فعلا نمی توان نظری قطعی در مورد I Am Alive داد؛ موتور پایه بازی LEAD نام دارد که چندان نام آشنا نیست و نمی توان به طور قاطع گفت که گرافیک I Am Alive خوب هست یا بد. ولی مطمئنا از نظر هنری حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: XP Service Pack 3/Seven7/Vista
Processor: Core 2 Duo E6300 1.86GHz Or Athlon 64 X2 Dual Core 4200
Memory: 1 GB RAM
Hard Disk Space: 3 GB Space Free
Video Card: GeForce GT 220 or Radeon HD 6350 With 512Mb ram
DirectX®: Direct X 9.0c
Sound: Direct X 9.0c sound device


تصاویر محیط بازی :


دانلود تریلر بازی :

مراحل نصب بازی :
۱) بازی را از حالت فشرده خارج کنید . ۲) فایل ISO بدست آماده را mount و یا رایت نمایید (و یا اکسترک مستقیم با Winrar) 3) تمام محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی و در پوشه System بریزید ۴) بهتر است بازی را با فایروال بلوک نمایید . ۵) از بازی لذت ببرید !

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :
Rapidshare Direct Link
دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link
دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

سایز : 2.07gb

تعداد بازدید از این مطلب: 677
بازدید : 677
Amir
23:31
شنبه 11 شهريور 1391

 

در تصاویر جدید Forza Horizon ، تعقیب و گریز در خیابان*های شلوغ آن*هم با ماشین*های دوست داشتنی به تصویر کشیده است. گرافیک اسکرین شات*ها بسیار دیدنی است. اتومبیل*ها در این تصاویر به صورت کاملا طبیعی و با جزئیاتی بی نظیر طراحی شده*اند. این بازی که محصول مشترک Playground Games و استودیوی اصلی فورتزا یعنی Turn 10 اکتبر برای ۳۶۰ داران منتشر می*شود.







منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 805
بازدید : 805
Amir
13:9
پنج شنبه 9 شهريور 1391

 

این باکس ارت برای بازی LEGO: Lord of the Rings است که برای 3DS- DS- PC- PS3 - XBOX 360- Wii و Vita در October عرضه میشود.

"بنابراین ما می خواهیم باکس ارت [آن] را به شما نشان دهیم. اگر حالتان خوش نیست، این باید شادابتان کند و گر نه شما روح [انسانیت!] ندارید!"

در زیر تصویر این باکس ارت مشخص است:



منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 690
بازدید : 690
Amir
11:28
یک شنبه 5 شهريور 1391

 

 

EA Sport طی خبری لیگ حرفه ای عربستان را برای آخرین نسخه از سری بازی های فیفا تایید کرد.این خبر در حالی اعلام می شود که طی چند سال اخیر،و نظر سنجی های انجام گرفته،لیگ حرفه ای ایران قرار بود به جمع لیگ های FIFA اضافه شود. شاید تنها دلیلی که می توان برای این اتفاق توصیف کرد رعایت نشدن کپی رایت در ایران است. البته هنوز EA Sport پاسخی در این مورد نداده است.

FIFA 13 در تاریخ ۳۰ September برای هر سه پلتفرم اصلی، و بعد از مدتی برای تمام پلتفرم های موجود عرضه می شود.
در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می کنید:

تعداد بازدید از این مطلب: 621
بازدید : 621
Amir
11:21
یک شنبه 5 شهريور 1391
بازدید : 649
Amir
16:30
پنج شنبه 2 شهريور 1391

 

6 تصویر جدید از GTA5 منتشر شده که در آن ها می توانید قابلیت راندن جت، اتومبیل های اسپورت و دوچرخه را مشاهده کنید. در تصاویر منتشر شده، به راحتی می توان مشاهده کرد که کیفیت طراحی این وسایل تا چه اندازه بالا است. این تصاویر در حالی منتشر شده اند که هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست.



منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 710
بازدید : 710

تعداد صفحات : 9


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود